• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Epica: Agencija leta je Adam&EveDDB

V Berlinu so sinoči razglasili dobitnike mednarodnih oglaševalskih nagrad Epica. Agencija leta je že drugo leto zapored postala britanska agencija Adam&EveDDB, ki je osvojila štirinajst nagrad Epice, vključno z veliko nagrado in štirimi zlatimi nagradami. Velika Britanija je tudi sicer najuspešnejša država na tokratni Epici, saj so njene agencije skupno osvojile 51 nagrad. Naziv agencijske mreže leta je pripadel BBDO.

Velika nagrada za tiskani oglas, »John Lewis Southampton«, naročnik: John Lewis, agencija: Adam&EveDDB.

Veliko nagrado v kategoriji televizijskih oglasov je v dokaj ostri konkurenci dobil oglas »Dijakinja?« (»High School Girl«), ki jo je za kozmetično znamko Shiseido ustvarila japonska agencija Watts of Tokyo. V oglasu je prikazana moč ličenja, ki lahko fante povsem neprepoznavno preobrazi v dekleta.

Med digitalnimi deli je veliko nagrado osvojila kampanja »Okusite prevod« (»Taste the Translation«), delo agencije JWT Amsterdam za prevajalsko agencijo ElaN. Veliko nagrado za zunanje oglaševanje je dobil »Minijev semafor« (»Mini Traffic Lights«) avstrijske agencije Demner, Merlicek & Bergman za MINI, medtem ko je žirija ocenila, da si veliko nagrado za tiskani oglas najbolj zasluži »John Lewis Southampton«, ki ga je za britansko trgovsko verigo John Lewis ustvarila agencija Adam&EveDDB.

Velika nagrada za tiskani oglas, »John Lewis Southampton«, naročnik: John Lewis, agencija: Adam&EveDDB.
Velika nagrada za digitalno delo, »Minijev semafor«, naročnik: MINI, agencija: Demner, Merlicek & Bergman.