• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Časopisi so še vedno primarni vir kuponov in popustov

Čeprav potrošniki živimo v digitalni dobi, ko so nam različne stvari takoj dostopne preko različnih kanalov, pa so tiskani časopisi še vedno primarni vir popustov in kuponov, vsaj v ZDA, kot ugotavlja raziskava spletnega portala CreditCards.com.

Foto: Dreamstime

Kar 37,7 odstotka žensk, ki uporabljajo kupone, in 30,1 odstotka njihovih moških somišljenikov pravi, da so časopisi zanje prvi vir, h kateremu se zatečejo, ko iščejo popuste ali kupone. Verjetnost, da se bodo potrošniki zanašali na kupone v časopisih, po pričakovanjih narašča z njihovo starostjo. Na primer, 18,9 odstotka 18- do 34-letnikov v največji meri uporablja časopise za kupone. Med 35- do 49-letniki se ta delež poveča na 30,2 odstotka, med 50- do 64-letniki na 42,4 odstotka, med starejšimi od 65 let pa na 53,2 odstotka.

Zanimiv je tudi podatek, da večje dohodke ko imajo ameriški uporabniki popustov in  kuponov, v manjši meri se ponje zatekajo k časopisom.

Po ugotovitvah lanske raziskave podjetja Valassis kar 89 odstotkov ameriških spletnih uporabnikov še vedno uporablja papirnate kupone, 63 odstotkov pa v drugih oblikah. Čeprav je uporaba papirnatih kuponov še vedno občutna, pa se vedno več trgovcev odloča, da kupone ponujajo na mobilnih napravah.

Med uporabniki kuponov je več žensk – 30,6 odstotka ameriških uporabnic spleta pogosto uporablja kupone in popuste za vsakodnevne nakupe, vključno s spletnim nakupovanjem in prehranjevanjem v restavracijah, medtem ko to počne le 16,8 odstotka moških.

Vir: eMarketer