• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Alibaba porušila prodajne rekorde na kitajski dan samskih

Kitajski dan samskih, ki ga praznujejo 11. novembra, je tudi praznik za kitajske trgovce, saj se prodaja takrat povzpne v višave. Kitajski spletni e-velikan Alibaba vsako leto na ta dan ruši rekorde in tudi letos jih je, saj je 11. novembra prodal kar za 13,3 milijarde evrov izdelkov. Večina nakupov, kar 68 odstotkov, je bila opravljenih preko mobilnih naprav.

Kitajski dan samskih se po prodajni uspešnosti lahko primerja z ameriškim črnim petkom, prvim petkom po zahvalnem dnevu (letos je to 27. novembra). Alibaba ga je letos izjemno dobro izkoristila, saj so bili njeni prihodki iz prodaje 11. novembra kar za 60 odstotkov višji kot ob lanskem prazniku. Nekaj več kot dve tretjini (68 odstotkov) vseh naročil so prejeli preko mobilnih naprav.

Daniel Zhang, direktor skupine Alibaba, je ob tem izjavil: »Kitajski dan samskih prikazuje moč kitajske potrošnje in močno povpraševanje kitajskih potrošnikov po mednarodnih izdelkih. Je tudi dokaz, kako dobro Alibaba uporablja podatke, računalništvo v oblaku in mobilne inovacije, da bi ustvarila najboljšo nakupno izkušnjo za kupce in prodajalce.«

Vir: The Drum