• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Moški pogosteje brskajo po malih oglasih na spletu kot ženske

Male oglase tedensko ali pogosteje pregleduje kar četrtina slovenskih spletnih uporabnikov. Dobra petina jih pregleduje vsaj enkrat mesečno, ostali pa redkeje, medtem ko jih 12,5 odstotka tega nikoli ne počne, ugotavlja raziskava MOSS, ki jo pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice izvaja podjetje Gemius Adria.

Foto: Dreamstime

Zanimanje za male oglase na slovenskih spletnih straneh je med moškimi precej večje kot med ženskami. Vsaj enkrat tedensko se jim namreč posveča 29 odstotkov moških in le 19 odstotkov žensk. Mesečno malim oglasom pozornost namenja 24 odstotkov moških in 19,5 odstotka žensk.

Zanimanje za male oglase na spletu se razlikuje tudi glede na zaposlitveni status. Tedensko jih v največji meri pregledujejo gospodinje (38,5 odstotka), upokojenci (36,8 odstotka) in zaposleni v podjetjih (31,3 odstotka). Med samozaposlenimi po malih oglasih tedensko brska 29,5 odstotka uporabnikov, med upokojenci 26,7 odstotka, med zaposlenimi v javnem sektorju pa 18,7 odstotka. Najmanjši je delež med študenti, ki jih male oglase tedensko ali pogosteje pregleduje le 16,3 odstotka, še ugotavlja MOSS.