• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Hrvaška turistična skupnost in slovenski Httpool osvojila nagrado za promocijo Hrvaške v ZDA

Na konferenci City Nation Place, ki je 4. in 5. novembra v Londonu združila strokovnjake s področja marketinga in menedžmenta blagovnih znak, so prvič podelili nagrade najboljšim marketinškim strategijam, ki so prispevale k ozaveščanju in promociji turizma v lokalnem kraju, mestu ali regiji. V kategoriji najuspešnejše uporabe družbenih omrežij je slavila Hrvaška turistična skupnost, ki je ob podpori slovenskega Httpoola postala skrivnostna zvezda oglaševanja na ameriškem Super Bowlu.

Z zmagovalno kampanjo sta Hrvaška turistična skupnost in Httpool izkoristila priložnost v oglaševanju med letošnjo zaključno tekmo v ameriškem nogometu Super Bowl. Izkazalo se je, da imata oba trenerja ameriških ekip hrvaške prednike, zato je med prenosom tekme Hrvaška turistična skupnost s pomočjo Httpoola predvajala predstavitev priljubljene počitniške destinacije med uporabniki Twitterja v Ameriki. Pozvala jih je, naj posnamejo selfije in pri temuporabijo oznaki #Croatia in #SuperBowlCroatia. Najboljši med njimi je bil nagrajen s počitnicami v Rovinju. Z zakupom promoviranega trenda so zgolj v 12 urah pridobili 1300 novih sledilcev, vsega skupaj je bilo zabeleženih 13.290 interakcij, pod omenjenima oznakama pa je bilo zbranih več kot 300 selfijev. Tudi trener zmagovalne ekipe je bil deležen povabila »nazaj domov«, torej k obisku Hrvaške. 

Kot je povedala  Tina Jukić, predstavnica Hrvaške turistične skupnosti, so na ta način želeli v ZDA predstaviti Hrvaško kot turistično destinacijo, kar jim je tudi uspelo, saj je bila kampanja izjemno odmevna. O tekmovanju s selfiji med Super Bowlom so med drugim poročali tudi v ameriški reviji Forbes.  

»Uspešna kampanja je še en dokaz, da je mogoče s pravilno strategijo prisotnosti na družbenih omrežjih doseči zavidljive rezultate,« je ob tem dodal Timotej Gala, izvršni direktor Httpoola za Srednjo in Vzhodno Evropo.