• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Slovenska kreativca med izbranci izobraževalnega programa ADC*E

Evropski klub umetniških direktorjev (ADC*E) bo med 11. in 13. novembrom izvedel že peti Creative Express, elitni izobraževalni program, ki združuje najboljše mlade art direktorje, tekstopisce in oblikovalce iz Evrope.

Med 24 izbranci sta tudi slovenska predstavnika Jan Omahen, urednik digitalnih vsebin v agenciji Luna\TBWA, in Neja Činkole, tekstopiska v agenciji Publicis Slovenija.

Tudi v novi različici Creative Expressa mlade kreativce čaka zanimiv izziv. Vsakokrat znova se namreč dogaja na drugi lokaciji, tesno povezani s kreativnim brifom. Tokrat bodo ustvarili kampanjo za trajektno družbo Viking Line, zato se bodo tudi dejansko podali na križarjenje od finske prestolnice Helsinki do švedskega glavnega mesta Stockholm. Udeleženci iz dvanajstih držav se bodo v Helsinkih najprej seznanili s kreativnim izzivom, se razdelili v ekipe in imeli možnost srečanja z izkušenimi mentorji, ki jim bodo pomagali pri njihovem delu in tudi ocenili njihove končne izdelke. Med njimi so Janno Siimar, ustanovitelj agencije Velvet iz Estonije, Vesa Tujunen, izvršni kreativni direktor agencije TBWA Helsinki, in Marko Vuorensola, kreativni direktor v agenciji Havas Helsinki.

Potem ko bodo noč preživeli na ladji, se bodo kreativci izkrcali v Stockholmu in si ga lahko tudi ogledali, nato pa se bodo vrnili na ladjo, kjer se bodo posvetili svojim kreativnim projektom. Zvečer bo vsaka ekipa predstavila svoj izdelek naročniku Viking Line in omenjenim mentorjem oziroma žirantom, ki bodo nato izbrali zmagovalca.