• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Še več prednovoletnih nakupov na spletu

Letošnja novoletna sezona bo za e-trgovce še obetavnejša kot lanska, če sodimo po prvih napovedih raziskovalnih hiš. Iz Velike Britanije prihaja informacija, da bodo Britanci za predbožične nakupe letos namenili 35 milijard evrov, pri čemer bodo po spletu brskali in nakupovali s pomočjo različnih naprednih naprav.

Foto: Dreamstime

Raziskava podjetja za programatično oglaševalsko tehnologijo RadiumOne je pokazala, da bodo Britanci za letošnja novoletna darila v povprečju namenili kar 684 evrov. Ugotavlja tudi, da jih bo manj nakupovalo v klasičnih trgovinah; teh bo le 13 odstotkov vprašanih. V tradicionalne trgovine se bodo v največji meri zatekli anketiranci, starejši od 55 let (takšnih je 23 odstotkov).

Spletno nakupovanje je najbolj priljubljeno pri 45 odstotkih vprašanih; ta delež se med 45- do 54-letniki povzpne na celo 58 odstotkov. Vprašani, ki še ne vedo, kje bodo opravili prednovoletne nakupe, se bodo pri odločitvi v največji meri zanašali na ugodne ponudbe (68 odstotkov), priročnost (62 odstotkov) in prihranek časa (45 odstotkov).

Raziskava ugitavlja še, da bo četrtina spletnih kupcev v Veliki Britaniji uporabila vsaj dve napredni napravi za nakup daril. To še posebej drži za 16- do 24-letnike, saj jih bo 44 odstotkov pri nakupovanju uporabilo več kot eno napravo. Kljub mobilni vročici namizni računalniki ostajajo najbolj zaželena naprava za spletne nakupe (kar 72 odstotkov vprašanih se zanaša nanje), še posebej pri kupcih, starejših od 55 let (82 odstotkov). Le eden od šestih (oziroma 17 odstotkov) bo darila kupoval preko mobilnega telefona, čeprav se ta delež med 16- do 24-letniki povzpne na 39 odstotkov.

»Zanimivo je opazovati, kako vplivna je tehnologija pri predbožičnem nakupnem odločanju. Blagovne znamke in trgovci morajo razumeti hitro razvijajoče se povezave in odnose med potrošniki in tehnologijo, da bodo lahko temu ustrezno prilagodili svoje oglaševalske aktivnosti ter spodbudili predbožične nakupe,« je ob tem povedal Rupert Staines, izvršni direktor za Evropo pri podjetju RadiumOne.
 

Vir: Warc