• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Izšel je novi MM

Na naslovnici 413 številke Marketing magazina sta tokrat ustanovitelja in direktorja agencije za vsebinski marketing PM, poslovni mediji, Igor Savič in Primož Inkret, ki v medijski pokrajini delujeta že desetletje.

Igor Savič in Primož Inkret, PM, poslovni mediji

Savič in Inkret sta prepričana, da komunikacijsko panogo čakajo tektonski premiki, tudi zaradi vedno večjega števila medijev, ki jih za svoje kupce oziroma stranke ustvarjajo blagovne znamke. »Večina medijev se sooča s pritiskom oglaševalcev, ki je tako močan, da se ne ve več, kdo v medijih pije in kdo plača. In ta spirala se usmerja le še navzdol. In tukaj smo potem mi, vsebinski marketing, ki je odkrit, saj se natanko ve, kdo stoji za mediji, in je kakovosten ter učinkovit.« Več lahko preberete v MM-u.

Sicer pa lahko v novi, novembrski številki Marketing magazina preberete še:

MM NOVICE

Facebook v Sloveniji o varnosti otrok na družbenih omrežjih

Alibaba pripravljena na osvojitev sveta

Krepitev blagovne znamke tudi s športnim marketingom

Apple in Google že tretje leto zapored najboljši svetovni blagovni znamki

KOLUMMNE

Božidar Novak: Slovenska vesoljska agencija, marketing in gladovna stavka

Bojan Amon: Renesansa, ne srednji vek, za Playboy

Primož Žižek: Uspešni pionirji … ali »ah, ti internetni posli«

Aljoša Bagola: Majhen korak za ego, velik korak za človeka

MMOJSTRI

Jernej Špende, digitalni strateg v Pristopu

Atanasov Raykov, direktor Viberja za Srednjo in Vzhodno Evropo

Mitja Tuškej, predsednik žirije za nagrade Outstanding

FESTIVALSKI TURIZEMM

WMF: Ravnovesje med kreativnostjo in podatki je nujno!

POMP Forum: Vsebina je premoženje

»Inbound« ni le konferenca, je filozofija

DIGITALNO

Na obisku pri Googlu

Tehnologija »beaconov« še išče svoje pravo mesto v marketinškem spletu

Kampanja na Kickstarterju je lahko (pre)draga tržna raziskava

MED AGENCIJAMMI

Sašo Petek in Ljubo Bratina na Saatchi & Saatchiju

Izbor akcij meseca

MMARKETING

Kako in kaj Slovenci kupujemo na spletu?

Od dobrin do izkušenj

Prepoznavnost športnika je treba načrtovati, neprestano razvijati in graditi

Xiaomi: Zakaj bi morala biti kakovostna tehnologija draga?

Vprašanje za milijon evrov: kje vznika uspeh?

Obilo užitkov ob branju!