• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Valicon in BlackBox predstavljata nevromarketing v praksi

Strokovnjaki iz podjetja za aplikativno nevroznanost BlackBox in trženjski raziskovalci z Valicona so s skupnimi močmi razvili orodje za razumevanje reakcij potrošnikov na televizijske oglase. Orodje, ki sloni na napredni biotehnologiji, bodo predstavili na novinarski konferenci danes dopoldne.

Foto: Dreamstime

Kot sporočajo iz Valicona, lahko s pomočjo napredne biotehnologije zdaj razkrivajo globlje, nezavedne možganske procese, ki so ključni za nakupne odločitve potrošnikov. Podatke zajemajo z visokoresolucijsko, večkanalno EEG-tehnologijo, ki se osredotoča na merjenje možganske električne aktivnosti. Skupaj z diagnostiko klasičnih kazalcev komunikacijske učinkovitosti lahko kombinirajo zavestni del z nezavednim delom, s ciljem boljšega razumevanja pozitivnih in negativnih vidikov oglasov.

Valicon je ob tem razvil aplikacijo za uporabo merilne naprave Eye-Track, ki omogoča natančne meritve toka pozornosti za različne vizualne komunikacijske materiale. »Če prvo orodje pokrije video produkcije, pa to drugo pokriva vsa ostala oglasna sporočila, od velikih plakatov preko digitalnih vsebin do letakov ter internih glasil in embalaž,« pravijo v Valiconu.

Prve meritve oglasov oziroma odzive potrošnikov nanje so opravili v Beogradu, Sarajevu in Zagrebu. V Sloveniji bodo začeli s testiranjem 90 oglasov, kar pomeni, da bosta podjetji Valicon in BlackBox že kmalu razpolagali z največjo bazo testiranih oglasov na svetu.