• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Facebook je najučinkovitejša platforma po mnenju oglaševalcev

Oglaševalci v raziskavi analitičnega portala eMarketer so za najučinkovitejše družbeno omrežje izbrali Facebook, saj naj bi jim omogočal najboljše ciljanje, merjenje in donosnost na naložbe (ROI).

Foto: Dreamstime

Ameriški direktorji marketinga iz 29 podjetij, ki so sodelovali v eMarketerjevi raziskavi, so ocenjevali »velika tri« družbena omrežja, torej Facebook, LinkedIn in Twitter, ter »vzpenjajoča se tri« Instagram, Pinterest in Snapchat, pri čemer so upoštevali njihove kreativne zmožnosti, oglasno ciljanje, merjenje in donosnost na naložbe. Ocenjevali so jih z ocenami od A do C, pri čemer je Facebook dobil oceno A za svoje zmožnosti oglasnega ciljanja, Twitter in LinkedIn pa sta za to dobila oceno B. Med vzpenjajočimi se tremi omrežji je Instagram prav tako dobil oceno B, Pinterest C+, Snapchat pa C-.

Tudi pri donosnosti na naložbe se je Facebook odrezal najbolje z oceno B+, sledi Twitter z B- in LinkedIn s C+. Pinterest je bil ocenjen z B, Instagram s C+, Snapchat pa s C-.

Debra Aho Williamson, glavna analitičarka pri eMarketerju, pravi, da so direktorji marketinga zmožnosti ciljanja navedli kot eno ključnih prednosti plačljivega oglaševanja na družbenih omrežjih. »Oglaševalci imajo Facebook za izjemno prefinjeno platformo za oglasno ciljanje, medtem ko je prednosti Pinteresta v njegovi močni povezavi s spletno trgovino in nakupno namero,« je dodala Williamsonova.