• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Mayer McCann, Futura DDB in VBG z nagradami ADC*E

Na 24. tekmovanju Evropskega kluba art direktorjev (ADC*E) v Barceloni so slavile tudi slovenske agencije, ki so skupno osvojile štiri nagrade. Mayer McCann in Futura DDB sta prejela po eno srebrno nagrado, VBG pa je osvojil nagradi za uvrstitev v ožji izbor.

»Lingva Franka«, oglaševalec: Lingva Franka, agencija: VBG

Oblikovalski studio VBG je obe nagradi ADC*E dobil za grafično oblikovanje, prvo za podobo prevajalske agencije Lingva Franka, drugo pa za oblikovanje longboard desk Dimension Two. Agencija MayerMcCann je srebrno nagrado prejela za akcijo pasje pekarne Hov-Hov »Pasji kaksi«, in sicer v kategoriji inovacije in integracije. Tudi Futura DDB si je srebro prislužila v tej kategoriji, in sicer za »Poli protektor« Perutnine Ptuj.

Za letošnje nagrade ADC*E za najboljša evropska dela v oblikovanju in oglaševanju se je potegovalo 667 prijavljenih del iz 21 evropskih držav. Ocenjevala jih je kar 51-članska žirija, v kateri so bili vodilni evropski kreativci iz 18 držav, med njimi tudi slovenska predstavnika Katja Petrin Dornik (Grey Ljubljana) in Marko Vičič (Futura DDB). Nagrade so bile podeljene v okviru 2. festivala ADC*E, ki je v Barceloni potekal med 15. in 17. oktobrom.

Veliko nagrado ADC*E je žirija podelila agenciji Leo Burnett London, ki je za P&G ustvarila odmevno oglaševalsko akcijo »Kot punca« (»LikeAGirl«). Največ nagrad je prejela nemška agencija Scholz & Friends (skupno 10), sledi Leo Burnett London (9 del), ruski agenciji Instinct in Voskhod pa si s po sedmimi nagradami delita tretje mesto.

»Dimension Two Longboards«, agencija: VBG
»Lingva Franka«, oglaševalec: Lingva Franka, agencija: VBG
»Pasji kaksi«, oglaševalec: Hov-Hov, agencija: Mayer McCann
»Poli protektor«, oglaševalec: Perutnina Ptuj, agencija: Futura DDB