• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Srbska »Drama v taksiju« prejela bronasto nagrado Cresta

Včeraj so v New Yorku razglasili prejemnike mednarodnih nagrad za kreativno odličnost Cresta. Med njimi je tudi oglaševalska agencija McCann Beograd, ki je za serijo spletnih filmov »Drama v taksiju«, ustvarjenih za Jugoslovansko dramsko gledališče, prejela bronasto nagrado.

Za nagrade Cresta, ki jih od leta 1993 podeljuje ameriška družba Creative Standards International, se je letos potegovalo 264 oglasov, akcij in interaktivnih del, ki jih je v ožji izbor izbralo več kot sto vodilnih kreativcev z vsega sveta. Zmagovalce je nato izbrala 86-članska žirija iz 44 držav, pri čemer je v prvi vrsti presojala izvirnost ideje in kakovost njene izvedbe. »Glasovali smo na daljavo in se nikoli nismo srečali v živo, tako da nihče ni mogel vplivati na druge žirante in njihovo glasovanje. Seveda noben seznam z dobitniki oglaševalskih nagrad ne pomeni absolutne resnice, a se mi zdi, da se ji ne bi mogli še bolj približati,« je ob koncu žiriranja povedal predsednik velike Crestine žirije Ami Hasan, sicer predsednik skandinavske agencije Hasan & Partners in produkcijske hiše Perfect Fools.

Agencija leta je že tretje leto zapored postala švedska agencija Forsman & Bodenfors, ki je prejela šest nagrad, med drugimi tudi dve veliki nagradi za oznamčene vsebine in celostne oglaševalske akcije, in sicer za akcijo svetovnega programa Združenih narodov za hrano »805 milijonov imen« (»805 Million Names«).

Dve veliki nagradi, in sicer v kategoriji zunanjega oglaševanja in kategoriji film/kino/spletni film, je dobila tudi šanghajska agencija Lowe China, ki je žirijo navdušila z delom »Človeški prometni znak« (»Human Traffic Sign«) za avtomobilsko znamko Buick šanghajske podružnice družbe General Motors.

V skupini ambientalnih medijev je veliko nagrado dobila nemška agencija Kolle Rebbe za akcijo »Poteg v dobrodelni namen« (»Social Swipe«) dobrodelne organizacije Misereor. Švedska agencija Åkestam Holst je zmagala v kategoriji interaktivnih del, in sicer je veliko nagrado dobila za mobilno aplikacijo »Švedski reševalci iz snega« (»The Swedish Snow Rescuers«).

Veliko nagrado za izvedbo filmskih oglasov je dobila avstralska agencija Finch, in sicer za televizijski spot »Napake« (»Mistakes«), ki ga je ustvarila za novozelandsko transportno družbo New Zealand Transport Authority.Kuvajtska agencijaImpact & Echo BBDO pa je dobila veliko nagrado v kategoriji tiskanih oglasov, in sicer za serijo časopisnih oglasov »Zapleteni Indijec (»Confusing Indian«), »Zapleteni Iranec« (»Confusing Iranian«) in »Zapleteni Arabec«(»Confusing Arab«) za naročnika Honda GPS.

Agencijska mreža leta je postala BBDO, saj je sedem agencij iz njene mreže skupaj osvojilo največ, in sicer 88 točk. Na drugem mesta sta s po 46 točkami agencijski mreži Havas Worldwide in TBWA.

Med državami je bila na 23. tekmovanju za nagrade Cresta najuspešnejša Francija, sledita Nemčija in Švedska. Med državami v jadranski regiji je nagrado Cresta osvojila le Srbija, in sicer za že omenjeno delo agencije McCann Beograd »Drama v taksiju«.