• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Mame si želijo, da bi jih blagovne znamke nagovarjale drugače

Oglaševanje se bo moralo v večji meri prilagoditi spremembam v družbi, opažata medijska družba Time Inc in medijska agencija Starcom, ki sta izvedli raziskavo med materami otrok, mlajših od 15 let. Ugotovili so, da jih kar 91 odstotkov ne želi, da bi blagovne znamke nanje gledale zgolj kot na mame.

Foto: Dreamstime

Raziskava, v kateri je sodelovalo tisoč žensk z otroki, mlajšimi od 15 let, je preučila novo vedenje, stališča in vrednote te potrošniške skupine in ugotovila, da so konvencionalna podoba in pričakovanja o »supermamah« stvar preteklosti. Velika večina, 91 odstotkov, mam potrebuje življenje, ki je ločeno od starševstva, in 65 odstotkov jih verjame, da je pomembno vzeti si čas samo zase, stran od otrok. 78 odstotkom vprašanih mam se zdi pomembno, da si vzamejo čas za svoje prijatelje, medtem ko se jih več kot petina ne opredeljuje zgolj kot mame.

Blagovne znamke morajo prav tako upoštevati pomen mobilnih naprav, ko jih nagovarjajo. Raziskava namreč ugotavlja, da ima 71 odstotkov mam ves čas prižgan svoj mobilni telefon, mobilne aplikacije pa jim omogočajo lažje upravljanje vsakodnevnega življenja. Skoraj dve tretjini jih telefon uporablja tudi v postelji in pravijo, da jim tehnologija pomaga prihraniti čas in jim poenostavlja življenje.

»Te mame sprejemajo, da ne morejo narediti vsega in da se jim ni treba tako truditi, pri čemer so napredne uporabnice mobilnih naprav in močna potrošniška skupina s specifičnimi potrebami. Nočejo, da se nanje gleda zgolj kot na mame, temveč da se jih ceni kot samozavestne in sočutne ženske,« pravi Catherine Westwood, urednica revij Essentials in GoodtoKnow v podjetju Time Inc.

V svojem poročilu ugotavljajo še, da imajo mame kompleksno zbirko potreb, blagovne znamke pa morajo te potrebe spoznati in razumeti, da jih bodo lahko nagovarjale na individualni ravni. Njihove potrebe vključujejo udobje, izziv, navdih, informiranje in deljenje svojih izkušenj z drugimi.

Vir: The Drum