• Facebook
  • Twitter
  • RSS

W3B z novim orodjem za merjenje vidljivosti na spletnih iskalnikih

Agencija za digitalni marketing W3B je razvila novo orodje za natančno merjenje vidljivosti na spletnih iskalnikih, ki pozicije meri neobremenjeno z zgodovino iskalnika. Merjenje s tem orodjem omogoča spremljanje več ključnih besed oziroma spletnih strani naenkrat, poleg tega pa omogoča tudi spremljanje konkurence ter primerjavo z njo.

Vir: www.w3b.si

Kot pravi Denis Jakin, direktor agencije W3B, je za podjetje zelo pomembno, da ve, kje na spletu se pojavlja kot tudi kje se pojavlja njegova konkurenca, pri tem pa so iskalniki zelo pomembni. »Dovolj je že podatek, da približno 95 odstotkov uporabnikov interneta v Sloveniji uporablja Google. Če želimo vedeti, kje v iskalniku se nahajamo, moramo to najprej storiti na način, da rezultati niso prilagojeni glede na naša predhodna poizvedovanja. Potem je treba upoštevati še lokacijo in napravo, preko katere preverjamo pozicijo. Vsakodnevno ročno preverjanje je izguba časa, zato smo v podjetju skupaj s partnerji razvili orodje, ki omogoča avtomatizirano dnevno merjenje pozicij v iskalnikih glede na lokacijo in napravo. Dodali smo še algoritem vidljivosti, ki ga bomo v prihodnje razvijali glede na spremembe v iskalnikih in našem orodju,« Jakin pojasnjuje odločitev za razvoj lastnega orodja za merjenje vidljivosti na spletnih iskalnikih.

Pred tem so po besedah Jakina tudi sami uporabljali tuja orodja, ki so trenutno na voljo. Ta pa imajo vrsti pomanjkljivosti, od tega, da je nekatera treba ročno zaganjati, preko nezanesljivosti rezultatov do nepodpore za Slovenijo. »Prav tako ni bilo mogoče meriti ločeno mobilnih in klasičnih pozicij, da o poizvedbah glede na lokacijo niti ne govorimo. Potem je tu še cenovni dejavnik. Dobro orodje ni poceni, mi pa ponujamo odlično razmerje med kakovostjo in ceno,« še pravi direktor agencije W3B.

 Denis Jakin, direktor agencije W3B. (Foto: osebni arhiv)