• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Red Dot: Agencija leta 2015 je nemški Leo Burnett

Na tekmovanju Red Dot je slavila agencija Leo Burnett iz Nemčije, ki si je zaradi svojih izjemnih komunikacijskih kampanj prislužila naziv agencije leta 2015. Agencija je letos namreč prejela kar 16 nagrad Red Dot in 4 velike nagrade Red Dot. To je velik dosežek, saj se je za letošnje nagrade Red Dot za oblikovanje komunikacij potegovalo kar 7451 del.

Zaposleni v agenciji Leo Burnett v Nemčiji.

Naziv agencije leta na tekmovanju za priznane rdeče pike si prisluži agencija z nadpovprečnimi oblikovalskimi dosežki. Letos je to Leo Burnett, agencija, ki je bila ustanovljena leta 1935 v Chicagu v ZDA. Danes ima skoraj 9000 zaposlenih v 85 podružnicah v 69 državah. V Nemčiji ima v svojih pisarnah v Frankfurtu, Berlinu in Münchnu skupno zaposlenih več kot 250 ljudi, ki skrbijo za velike blagovne znamke, kot so Fiat, Goodyear, McDonald’s in Samsung.

»Vsakdo, ki uspe toliko časa obdržati takšna velika imena med svojimi naročniki, ima zagotovo neobičajno močne veščine,« pravi dr. Peter Zec, ustanovitelj in direkor nagrad Red Dot, in dodaja: »Leo Burnett je skozi leta ustvaril odlično oblikovane komunikacije za močne blagovne znamke, ki postavljajo standarde po svetu.«