• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Izšel je novi MM

V zadnjih petih letih se je spremenilo popolnoma vse, pravi Petra Čadež, direktorica tržnega komuniciranja v Si.mobilu in Vip mobilu in MM-ova osrednja intervjuvanka, ki se je po dvanajstih letih delovanja v tujini »na pol« vrnila v Slovenijo. Glede na to, da gre za marketinško strokovnjakinjo z eno najbolj bleščečih karier, kar si jih lahko zamislite, jo je zagotovo vredno spoznati. V pogovoru za MM se predstavi kot zrela in izkušena menedžerka.

»Si.mobil so v zadnjem dobrem letu zaznamovale številne spremembe in na eni točki smo spoznali, da smo se malo ustavili. Postali smo manj zadovoljni z našim nastopom na trgu, vendar pri tem nimam v mislih same blagovne znamke. Naši rezultati so bili sicer dobri, ampak je prišlo do nekakšne stagnacije, saj smo izgubili tisto Si.mobilovo drznost, ki nas je odlikovala toliko let. Ravno v tem obdobju, konec lanskega leta, smo izvajali tudi kopico novih strateških usmeritev in ena od teh aktivnosti je bila tudi analiza blagovnih znamk Si.mobil in ORTO. Na podlagi rezultatov smo se odločili pretresti strategijo blagovne znamke,« je Petra Čadež med drugim pojasnila, zakaj so se odločili za zamenjavo kreativne agencije. Z agencijo Luna/TBWA so sodelovali kar trinajst let, nedavno pa so skrb za Si.mobilove kreativne rešitve prevzeli v agenciji Grey Ljubljana. V intervjuju pripoveduje tudi o razlikah med slovenskim, srbskim in avstrijskim trgom, ki jih je dodobra spoznala v zadnjem več kot desetletju, odkar deluje v skupini Telekom Austria.

V oktobrski številki Marketing magazina si lahko preberete še:

MM NOVICE

ATS London: digitalna oglaševalska panoga išče preprostost

Httpool postal partner družbenega omrežja LinkedIn

Renault Kadjar in njegove adrenalinske potegavščine

Zgodba o skodelici v obliki kozjega rogu vzbudila tudi pozornost Facebooka

KOLUMMNE

Božidar Novak: Marketing in 60 milijonov beguncev

Bojan Amon: Življenje je kratko. Ostanite zvesti.

Primož Žižek: Pozicioniranje: križišče in bližnjica

Aljoša Bagola: Za (50 %), proti (50 %)

MED ŠTEVILKAMMI

Medijsko poslovno umirjanje

Poslovanje komunikacijskih skupin v Sloveniji v letu 2014

MMOJSTRI

Mojster EuroBasketa2015: Matjaž Požun, kreativni direktor v Zadrgi

Ervin Strnišnik: Razmišljajte globalno in si postavite nore cilje

Mats Persson: »Veliki podatki« vam nič ne koristijo, če jih ne uporabite ustrezno

DIGITALNO

WEBSI predstavil spletne prvake leta 2015

Kako programi za blokiranje spletnih oglasov vplivajo na oglaševalsko panogo?

Test spletnih trgovin s športno opremo

Marketinška avtomatizacija v besedi in sliki

MED AGENCIJAMMI

Poslovanje največjih komunikacijskih skupin v Sloveniji

Pregled akcij meseca

Interno komuniciranje po meri zaposlenih v agenciji Pristop

E-KONOMMIJA

Delitvena ekonomija: ko izkušnja osrečuje bolj kot nakup

Domače vs. tuje spletne trgovine – kje Slovenci več nakupujemo?

MED ZNAMMKAMI

Airbnb: dobrodošli doma

Wikipedija: kako prispevati k prosti spletni enciklopediji?

Salatina s prenovljenim videzom osvaja ljubitelje solat

MMEDNARODNO

London: Organi na čipu

Dubaj: Združeni arabski emirati, dežela priložnosti – tudi za slovenska podjetja?

KOMMUNIKACIJSKI TRENDI

Postdemografska doba in kako se ji prilagoditi

 

Revijo Marketing magazin lahko naročite tu.