• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Začel se je postopek izbora izvajalca raziskave MOSS

Razpisna komisija je v imenu sveta pristopnikov k projektu Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) pri Slovenski oglaševalski zbornici (SOZ) začela s postopkom izbora izvajalca raziskave MOSS v projektnem obdobju od leta 2016 do leta 2018.

Foto: Dreamstime

Razpisna komisija je na podlagi vabila k oddaji ponudbe k sodelovanju povabila raziskovalne hiše. Zainteresirani ponudniki bodo svoje ponudbe lahko oddali do 2. novembra 2015.

Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ) že vse od leta 2006. V prvem razpisnem obdobju 2006–2008 jo je dvakrat letno (aprila in septembra) izvajala raziskovalna hiša Aragon. Od aprila 2009 do konca 2012 se je z izvajalcem Valicon iz Ljubljane in podizvajalcem Gemius iz Poljske izvajala kontinuirana meritev vsak mesec, kar se je nadaljevalo tudi v razpisnem obdobju od leta 2013 do leta 2015 z izvajalcem Gemius Adria.

Kot so še sporočili predstavniki MOSS, je cilj projekta MOSS dolgoročno izvajanje raziskave obiskanosti spletnih strani na način, ki omogoča strokovne in kakovostne meritve ter omogoča izbiro najboljšega izvajalca meritev.