• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Telekom Slovenije z uspešno akcijo na Twitterju

Telekom Slovenije je v sodelovanju s podjetjem Httpool prvi med slovenskimi podjetji preizkusil samodejno video oglaševanje na družbenem omrežju Twitter. Tritedenska oglaševalska akcija se je izkazala za zelo uspešno, saj so v tem času na Twitterju pridobili številne nove sledilce.

Foto: Dreamstime

Telekom Slovenije, ki na Twitterju nastopa pod imenom @telekomslo, je v tri tedne trajajoči akciji na tem družbenem omrežju preizkusil tako imenovano samodejno video oglaševanje (angl. auto-play video). Na ta način je pridobil kar 860 novih sledilcev in tako postal najhitreje rastoč profil v Sloveniji. »Kampanja Telekoma Slovenije je dokaz, da so globalne zgodbe lahko zelo uspešne tudi pri nas,« so ob tem zapisali pri Httpoolu. 

Tedensko najhitreje rastoči profili blagovnih znamk v Sloveniji

Strmo naraščanje novih sledilcev Telekoma Slovenije z začetkom kampanje na Twitterju 

Vir: Socialbakers.com