• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ikea se (tokrat) norčuje iz Applovega svinčnika

Singapurska podružnica pohištvenega velikana Ikea nadaljuje s svojimi oglasi, s katerimi se ponorčuje iz Applovih izdelkov. Tokrat je tarča njihovih kreativcev Applov svinčnik.

 Pred letom dni sta singapurska Ikea in njena kreativna agencija BBH Asia pacific poželi svetovno pozornost z izjemno duhovitim oglasom »Doživite moč knjige-knjige« (»Experience the power of a bookbook«), kjer izpostavijo prednosti svojega tiskanega kataloga v primerjavi z drugimi »kul« napravami.

Potem ko so pri Applu prejšnji teden med drugim predstavili poseben svinčnik za mobilne naprave, ki stane kar 100 dolarjev, so se pri Ikei odzvali z duhovitim tiskanim oglasom, v katerem ne izgubljajo besed. »Popolnoma znan. Povsem brezplačen,« je edino besedilo na oglasu, s katerim povedo vse. Njihovi navadni svinčniki so neločljiv del nakupne izkušnje vsakega potrošnika, pri čemer je Ikei prav malo mar, ali kupci svinčnik ali dva odnesejo s seboj.

»Vseeno nam je za svinčnike. Če jih v naših trgovinah zmanjka, jih pač spet naročimo. Nimamo statističnih podatkov o tem, koliko naših svinčnikov se uporabi po posameznih državah. Jasno pa je, da njihove uporabe ne bomo omejevali,« so za revijo AdWeek povedali pri Ikei.