• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Twitter odpira oglaševalcem svoje mobilno oglaševalsko omrežje

Twitter bo dostop do svojega mobilnega oglaševalskega omrežja omogočil širši skupini oglaševalcev, poleg tega pa bo uvedel nove oglasne formate, vključno z video oglasi, so pri tem družbenem omrežju najavili v prejšnjem tednu.

Foto: dreamstime

Pri Twitterju so v lanskem letu izbrani skupini oglaševalcem omogočili izvajanje oglaševalskih akcij, ki so potekale tako na njegovi lastni platformi kot tudi drugih aplikacijah v Twitterjevi mobilni oglaševalski tržnici MoPub. Od zdaj naprej bodo vsem oglaševalcem na Twitterju omogočili, da svoje kampanje razširijo tudi zunaj tega družbenega omrežja, če bodo to želeli. Storitev so poimenovali Twitter Audience Platform. »Sponzorirane tvite in sponzorirane video posnetke bomo ponesli v svet zunaj Twitterja. Z enim klikom boste lahko kampanjo na Twitterju razširili preko vseh naših partnerjev,« pravi Adam Bain, ki je pri Twitterju odgovoren za partnerstva z blagovnimi znamkami.

Po podatkih Twitterja bo njegova oglaševalska platforma dosegla 700 milijonov mesečnih uporabnikov – okrog 300 milijonov na samem Twitterju in preostalih 400 milijonov na partnerskih aplikacijah. Podjetje bo informacije, ki jih ima o svojih uporabnikih, uporabilo za ciljane oglase na partnerskih aplikacijah, kjer koli bo to možno, poleg tega pa bo na podlagi teh informacij ustvarilo bazo ciljnih skupin s podobnimi lastnostmi, da bodo oglasi prikazani prikazani pravim uporabnikom ob pravem času.

Pri Twitterju so pred nekaj časa predstavili tudi video oglase, ki se samodejno predvajajo. Z rezultati so za zdaj zadovoljni, upajo pa, da bodo podobno uspešni tudi z video oglasi v svoji širši oglaševalski mreži. »Video oglasi so tako na Twitterju kot na partnerskih aplikacijah najhitreje rastoči oglasni format. Po njih je precejšnje povpraševanje, zato se trudimo, da bi našo platformo še razširili,« je za Wall Street Journal povedal Ameet Ranadive, višji prodajni direktor pri Twitterju.  

Twitterjeva prizadevanja na področju oglaševalskih storitev se že obrestujejo, saj so se njegovi prihodki v drugem trimesečju letošnjega leta povečali za 61 odstotkov v primerjavi z enakim obdobjem lani, in sicer z lanskih 271 milijonov evrov na letošnjih 437 milijonov evrov.

Vir: Wall Street Journal