• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Med finalisti Creste tudi hrvaška in srbska oglaševalska akcija

Za mednarodne nagrade Cresta, ki jih od leta 1993 podeljuje newyorška družba Creative Standards International v sodelovanju z Mednarodnim oglaševalskim združenjem (IAA), se v ožjem izboru potegujeta tudi deli iz Hrvaške in Srbije.

Zagrebška kreativna agencija I to nije sve! je v ožji izbor za nagrade Cresta prišla z direktno pošto za Ikeo »Sneek Peak Box«.

V ožji izbor za nagrade Cresta za kreativno odličnost v oglaševanju in tržnem komuniciranju je prišlo 264 oglaševalskih del v dvanajstih kategorijah (tv/kino/spletni filmi, celostne oglaševalske akcije, tiskani oglasi, zunanje oglaševanje, ambientalni mediji, direktni marketing, radijski oglasi, oblikovanje, promocija in prodajne spodbude, oznamčene zabavne vsebine, izvedba oglasov ter interaktivna dela). Žirija, v kateri je več kot sto kreativcev z vsega sveta, letos pa jo vodi Ami Hasan, predsednik finske agencije Hasan & Partners, prijavljena dela presoja po le dveh merilih: izvirnosti kreativne ideje in kakovosti njene izvedbe.

V kategoriji direktnega marketinga je v ožji izbor prišla direktna pošta »Sneak Peek Box«, ki so jo ob odprtju prvega pohištvenega centra Ikea na Hrvaškem ustvarili v mladi zagrebški agenciji I to nije sve! Šlo je za inovativno vabilo za novinarje, ki so jih želeli povabiti na dogodek nekaj dni pred uradnim odprtjem Ikee. Novinarji so v uredništvo prejeli škatlo v obliki Ikeine dobro znane modre trgovine z odprtinico, v katero so lahko pokukali in v njej zagledali Ikeo v malem in vprašanje »Se vidimo?«

V ožji izbor, in sicer v kategoriji spletnih filmov, je prišla tudi že večkrat nagrajena akcija »Drama v taksiju«, ki so jo za Jugoslovansko dramsko gledališče zasnovali v oglaševalski agenciji McCann Beograd. Trije igralci tega gledališča so kot vozniki taksija nič hudega slutečim potnikom odigrali lastne različice znanih gledaliških prizorov. Odzive potnikov med poslušanjem prirejenih zgodb iz predstav OthelloZločin in kazen in Beneški trgovec so posnele skrite kamere, nastavljene v avtomobilih. Cilj akcije je bil najaviti novo gledališko sezono in povečati zanimanje za njihove predstave.

Sicer pa imata največ del v ožjem izboru za nagrade Cresta dubajska agencija Impact BBDO in newyorška agencija McCann Erickson, vsaka po osemnajst, sledijo švedski Forsman & Bodenfors s šestnajstimi finalisti, francoski Publicis Conseil s trinajstimi in nemški Heimat Berlin z enajstimi deli v ožjem izboru. Zmagovalna dela bodo razglasili 12. oktobra 2015.