• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Lidlova revija Preprosto v ožjem izboru za mednarodne nagrade za vsebinski marketing

Revija Preprosto, ki jo je trgovska družba Lidl Slovenija prvič izdala lani novembra pred prihajajočimi božično-novoletnimi prazniki, je prišla v ožji izbor v kar dveh kategorijah mednarodnih nagrad za vsebinski marketing, ki jih vsakoletno podeljuje Inštitut za vsebinski marketing (Content Marketing Institute) s sedežem v Clevelandu v ameriški zvezni državi Ohio.

Foto: arhiv Lidla Slovenija

Mednarodne nagrade za vsebinski marketing bodo letos podeljene v kar 75 kategorijah, ki vključujejo vse vidike vsebinskega marketinga, od strategije do distribucije, od oblikovanja do uredniških vsebin. Gre za največje tekmovanje na področju vsebinskega marketinga v mednarodnem merilu.

Mednarodna strokovna žirija je v vsaki od 75 kategorij izbrala pet finalistov. Revija Preprosto se je kot edino slovensko delo v ožji izbor uvrstila v dveh kategorijah, in sicer za najboljšo novost na trgu (angl. best launch) ter za najboljšo publikacijo s področja maloprodaje.

Praznična tiskana revija, ki jo je Lidl Slovenija v svojih trgovinah začel prodajati novembra lani, je nastajala v sodelovanju s slovenskimi pisci, kuharji, oblikovalci in fotografi, v njej pa so objavljene številne praznične zgodbe, recepti za različne slaščice in praznične jedi ter ideje za domače voščilnice in darila. Pri pripravi vsebinskega in oblikovnega koncepta revije so sledili naslednjim ključnim ciljem: aktualnost, lokalnost, nadpovprečna kakovost, relevantnost za ciljno skupino, zanimivost in povezava s ponudbo, ki je na voljo v Lidlovih trgovinah. Avtor idejne zasnove revije je Nenad Senić, njena glavna in odgovorna urednica pa Tina Cipot, vodja službe za odnose z javnostmi v Lidlu Slovenija.

Vse finaliste, ki se potegujejo za nagrade za vsebinski marketing, najdete na tej povezavi. Zmagovalci bodo znani konec julija, na konferenci vsebinskega marketinga Content Marketing World, ki bo 10. septembra v Clevelandu, pa bodo razglasili dobitnike treh najpomembnejših nagrad (agencijo leta, projekt vsebinskega marketinga leta in vsebinskega marketingarja leta).