• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Blagovne znamke ignorirajo vprašanja na Twitterju, a odgovarjajo na Facebooku

Ameriške blagovne znamke ignorirajo približno pet od petih (oziroma 80 odstotkov) od na milijone vprašanj, ki jih dobivajo na družbenem omrežju Twitter, ugotavlja novo poročilo podjetja za analitiko družbenih omrežij Socialbakers.

Foto: dreamstime

Raziskava Socialbakersa po drugi strani kaže, da je bolj verjetno, da bodo ameriški potrošniki dobili odgovor na Facebooku, kjer se blagovne znamke odzove na približno 60 odstotkov od sicer precej bolj skromnega števila poizvedovanj kot na Twitterju.

Socialbakers je za pripravo svojega poročila prečesal 6,5 milijona tvitov in 1,4 milijona objav na Facebooku, ki so vsebovali omembo ene od 50 tisoč blagovnih znamk po svetu v prvih treh mesecih letošnjega leta. Pri tem so kot merilo za uspešnost poprodajnih storitev blagovne znamke postavili 65 odstotkov odgovorjenih vprašanj.

Drugod po svetu imajo potrošniki večjo možnost, da bodo dobili odgovor na svoja vprašanja, saj se blagovne znamke odzovejo na skoraj tretjino vseh tvitov in tri četrtine objav na Facebooku.

Vir: The Drum