• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Instagram s pomočja Facebooka uvedel napredno oglaševalsko tehnologijo

Oglaševalski sistem družbenega omrežja Instagram je s tehnologijo, ki so jo razvili pri Facebooku, dobil nov zagon. Ta priljubljena aplikacija za deljenje fotografij, ki ima že več kot 300 milijonov uporabnikov, se je zdaj odprla tudi milijonom potencialnih oglaševalcev, saj je dodala več različnih oglaševalskih formatov in naprednih orodij za ciljanje.

Instagram je tako predstavil oglase z gumbi »Shop Now« (»Kupi zdaj«) in drugimi sporočili s povezavami zunaj aplikacije, ki uporabnikom omogočajo takojšen nakupni odziv. Ponašajo se tudi z novo programsko opremo (API), ki oglaševalcem nudi avtomatizacijo celotnega oglaševalskega procesa, saj upravlja, spremlja in meri rezultate marketinških akcij.

James Quarles, globalni direktor za poslovanje in razvoj blagovne znamke pri Instagramu, pravi, da lahko oglaševalci svoje uporabnike ciljajo ne le po starosti in spolu, temveč tudi glede na njihova zanimanja, pridobljena s profilov na Facebooku. »Odkar smo del Facebooka, smo ogromno pridobili. Če bi sami hoteli razviti takšno tehnologijo, bi potrebovali več let,« je izjavil Quarles. Instagram je del Facebooka od leta 2012, ko je ta zanj odštel kar milijardo dolarjev. Oglase na Instagramu so prvič predstavili konec leta 2013, a so bili ekskluzivno na voljo le redkim blagovnim znamkam.

Kot piše AdWeek, so oglasi oblikovani tako, da se komercialna vsebina, kolikor je le mogoče, staplja z objavami uporabnikov, da jim ne bi zagrenila njihove izkušnje. Vedno namreč obstaja bojazen, da bo uvedba oglasov odvrnila uporabnike, celo v takšni meri, da bi Instagram zapustili. To se je namreč zgodilo že s prvimi sponzoriranimi fotografijami, ki pri uporabnikih niso naletele na ugoden sprejem.

Quarles pravi, da potrošniki že kažejo zanimanje po nakupovanju preko aplikacije, saj opažajo, da si jih vedno več dela posnetke objav, kar bi lahko pomenilo, da želijo izvedeti več o izdelkih, ki se pojavljajo na njih.

Vir: AdWeek