• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Rast televizijskega oglaševanja v ZDA se upočasnjuje

Trg televizijskega oglaševanja v ZDA bo v naslednjih petih letih rasel počasneje od celotnega ameriškega oglaševalskega trga, napoveduje raziskovalna hiša Pivotal Research Group. Do leta 2019 naj bi tako dosegal le 1,3-odstotno letno rast.

Foto: dreamstime

V nasprotju s televizijskim oglaševanjem naj bi celoten oglaševalski trg v ZDA do leta 2019 dosegal 3,1-odstotno letno rast. »Šibkejša rast televizijskega oglaševanja je v prvi vrsti – ne pa tudi v celoti – posledica nadaljnjega zniževanja naložb v oglaševanje v vseh medijih,« pravi Brian Wieser, starejši raziskovalni analitik v podjetju Pivotal Research Group.

Po njegovem mnenju je ustaljeno prepričanje o tem, da se oglaševalski proračuni preusmerjajo od televizije k digitalnim medijskim lastnikom, prenapihnjeno. »Čeprav drži, da večina velikih blagovnih znamk povečuje svoje naložbe v digitalne kanale, pa je razlika le v tem, na katerih zaslonih se zdaj spremljajo tv-vsebine,« dodaja Wieser.

Digitalno oglaševanje v ZDA se bo sicer še naprej povečevalo po dvomestni stopnji rasti – do leta 2019 naj bi ta znašala 11,7 odstotka letno.

Vir: Warc