• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Facebook je za marketingarje najpomembnejše družbeno omrežje

Marketingarji imajo Facebook za daleč najpomembnejše družbeno omrežje, ki jim pomaga dosegati rast ter tržiti svoje izdelke in storitve, kaže nedavna raziskava ameriške spletne revije Social Media Examiner.

Foto: iStock

Raziskavo o stanju marketinga na področju družbenih medijev so opravili med 3.720 zaposlenimi v marketingu, tako s področja marketinga končnim potrošnikom (B2C) kot medorganizacijskega marketinga.

Da je Facebook najpomembnejše omrežje za njihovo poslovanje, meni kar 52 odstotkov vprašanih. Približno petina (21 odstotkov) jih enako meni za LinkedIn, pri čemer pa izstopajo marketingarji, ki delujejo na medorganizacijskem trgu. Na tretjem mestu je Twitter (13 odstotkov), ki mu sledita YouTube in Google+ (na tega prisegajo po 4 odstotki vprašanih), Pinterest (3 odstotke) in Instagram (2 odstotka). Drugi družbeni mediji in forumi so najpomembnejši za odstotek marketingarjev.

Facebook pa ni le najpomembnejše družbeno omrežje, temveč tudi tisto, ki ga marketingarji uporabljajo v največji meri za rast svojega posla. 93 odstotkov anketiranih pravi, da uporabljajo Facebook, sledijo Twitter (73 odstotkov), LinkedIn (71 odstotkov), Google+ (56 odstotkov), YouTube (55 odstotkov), Pinterest (45 odstotkov) in Instagram (36 odstotkov). Snapchat in Vine, omrežji, ki sta priljubljeni predvsem pri najstnikih, uporablja 2 oziroma 4 odstotke marketingarjev.

Večja izpostavljenost je pri 90 odstotkih vprašanih glavna korist marketinga na družbenih omrežjih, med ostalimi prednostmi pa navajajo povečan obisk spletne strani (77 odstotkov), povečanje zvestobe kupcev (69 odstotkov), vpogled v trg (68 odstotkov), pridobivanje stikov (65 odstotkov) in izboljšanje pozicije na spletnih iskalnikih (58 odstotkov).

Poleg tega je 68 odstotkov marketingarjev izjavilo, da želijo povečati svoje znanje o tem, kako učinkovito uporabljati Facebook, medtem ko jih 62 odstotkov želi izvedeti več o tem, kako uporabljati LinkedIn.


Vir: Warc