• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Glasba in film najbolj priljubljeni temi spletnega občinstva

Kar 65 odstotkov slovenskih spletnih uporabnikov med 10. in 75. letom se zanima za glasbo in filme na spletu, ugotavlja raziskava Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS), ki jo pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice izvaja družba Gemius Adria. Zanju se še posebej zanimajo mladi med 15. in 24. letom, saj jih je to izjavilo kar 84 odstotkov anketiranih v tej starostni skupini.

Foto: dreamstime

Z odgovorom »zelo me zanima« je na vprašanje o tematiki glasbe in filma odgovorilo 24 odstotkov vseh spletnih uporabnikov, z »zanima me« pa 40,8 odstotka. Neopredeljenih je ostalo 17,7 odstotka vprašanih, medtem ko glasba in film ne zanimata 13,2 odstotka slovenskega spletnega občinstva. Delež zainteresiranih uporabnikov se sicer skozi leta ne spreminja veliko; leta 2011 je znašal 68 odstotkov, leta 2013 pa 67 odstotkov.

Raziskava MOSS je pokazala, da se za glasbo in film izraziteje zanimajo mlajše generacije spletnih uporabnikov. V starostni skupini med 15. in 24. letom se za glasbo in film zanima 84 odstotkov spletnega občinstva, v skupini med 25. in 34. letom pa 77,6 odstotka. Nekoliko manj, 68 odstotkov uporabnikov, se za glasbo in film zanima v starostni skupini od 35 do 44 let, 58,5 odstotka v skupini od 45 do 54 let ter 50,2 odstotka v skupini nad 55 let.

Kot še ugotavlja MOSS, je bil doseg vseh merjenih spletnih strani v aprilu 2015 1.469.798 različnih slovenskih obiskovalcev. Slovenski obiskovalci spletnih strani so v tem obdobju opravili nekaj več kot 627,1 milijona prikazov. Aprila 2015 znaša ocenjen dodatni doseg 701.516 uporabnikov, ki so dostopali do strani z IP-številk, lociranih izven Slovenije.

Med najbolj obiskanimi spletnimi stranmi v aprilu 2015 so bile 24ur.com, siol.net, bolha.com, rtvslo.si, najdi.si, slovenskenovice.si, Med.Over.Net, avto.net, vizita.si ter itis.si.