• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Tudi v maju tečaj startup marketinga z Juretom Dolerjem

V sklopu SmartNinje, šole IT-veščin, se bo 12. maja 2015 v kreativnem centru Poligon v Ljubljani znova odvijal tečaj startup marketinga, potem ko je bil uvodni aprilski tečaj razprodan.

Tečaj bo znova vodil Jure Doler, izkušen podjetnik in strokovnjak za digitalni marketing, ki je med drugim sokreiral »brand« Dejana Zavca v njegovih šampionskih začetkih. Aprila je že potekal takšen tečaj oz. delavnica, ki je bil razprodan, udeleženci pa so bili zelo zadovoljni z novimi znanji in veščinami, ki so jih pridobili. 

Kot pojasnjuje Doler, je osnovni namen startup marketinga (angl. growth hacking) čim hitrejše doseganje uporabnikov preko nekonvencionalnih kanalov. Za razliko od klasičnega marketinga, ki običajno preusmerja uporabnikovo pozornost (npr. z oglasi), startup marketing deluje bolj naravno in neposredno ne moti uporabnikovega fokusa.

»Ključna dejavnika sta čas in denar. Časa je ponavadi malo, zato si mora startup hitro zagotoviti ustrezno kritično maso uporabnikov. Prav tako so v začetnih fazah finančna sredstva omejena, zaradi česar so običajni marketinški kanali preprosto predragi,« pravi Doler.

Tečaj startup marketinga je namenjen vsem, ki se v svojem startupu posvečajo marketinškemu delu, ne glede na »naziv«, ki ga imajo (direktor podjetja, direktor marketinga ...), in vsem tistim, ki imajo kakršen koli izdelek oziroma storitev in ne vedo točno, kako se lotiti marketinškega dela, ker so finančno in časovno preveč omejeni. Lahko so povsem na začetku svojega delovanja ali pa tudi ne, le doslej še niso našli svoje posebne sestavine, ki bi delovala.

»Že res, da se je startup marketing rodil iz startupov, a uveljavljati bi ga moral vsak pametni vodja marketinga, ne glede na velikost in obseg podjetja, v katerem deluje,« sklene Doler.