• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Spletne informacije o prehrani najbolj zanimajo starejše uporabnike

Zanimanje za tematiko prehrane med slovenskimi spletnimi uporabniki je že več let veliko in še narašča. Po zadnjih podatkih raziskave Merjenja obiskanosti spletnih strani (MOSS) tematika prehrane zanima že skoraj 60 odstotkov spletnih uporabnikov. Med njimi je največ starejših nad 55 let, saj je v tej starostni skupini zanimanje za vsebine, povezane s prehrano, izrazilo kar 69 odstotkov uporabnikov.

Foto: dreamstime

V raziskavi MOSS, ki jo podjetje Gemius Adria izvaja pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice, je veliko zanimanje za spletne vsebine, povezane s prehrano, izrazilo 17,4 odstotka spletnega občinstva, zanimanje pa 41,5 odstotka, skupno torej 58,9 odstotka. Med neodločenimi je petina spletnih uporabnikov, nobenega zanimanja za prehranske vsebine pa ne izkazuje 16,5 odstotka uporabnikov.

Pri tematiki prehrane je opazno večje zanimanje med starejšimi spletnimi uporabniki. Kar 69 odstotkov spletnih uporabnikov nad 55. letom starosti je namreč izrazilo zanimanje za tovrstne vsebine. Pri uporabnikih med 45. in 54. letom starosti je delež nekoliko nižji, a še vedno visok, in sicer 63 odstotkov. Blizu povprečja, ki znaša slabih 59 odstotkov, se gibajo spletni uporabniki med 15. in 44. letom. Zanimanje za tematiko prehrane pri mlajšem spletnem občinstvu med 10. in 14. letom je nizko, saj ga je izrazilo le 12 odstotkov teh uporabnikov.