• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ob stoletnici znamenite Coca-Coline stekleničke številne marketinške aktivnosti

Slavna zaobljena steklenička Coca-Cole je v stotih letih postala prava ikona pop kulture. Njeno obletnico po vsem svetu obeležujejo z oglaševalsko akcijo »Poljubil/a me je ...« (»Kissed By«), v katerih »nastopajo« ikonični zvezdniki Marilyn Monroe, Elvis Presley in Ray Charles, ki jih »poljublja« steklenička Coca-Cole. Akciji, ki podpira idejo, da Coca-Cola lahko poljubi kogar koli, če le prisloni stekleničko k ustnicam, so se že pridružili tudi sodobni glasbeni zvezdniki, kot sta Rita Ora in Avicii.

Coca-Colino stekleničko, ki je luč sveta ugledala 16. novembra leta 1915, so ustvarili v družbi Root Glass iz kraja Terre Haute v ameriški zvezni državi Indiana. S svojo značilno zaobljeno obliko je postala globalna ikona, ki je navdihnila stoletje nepozabnih trenutkov v filmih, oblikovanju in drugih umetnostih.

»Od stvaritve leta 1915 je Coca-Cola dosegla status ikone kot simbol osvežitve ter poživitve
in še danes ostaja pomemben element v našem poslovanju,« pravi Marcos de Quinto, direktor marketinga družbe Coca-Cola, in dodaja: »Akcija, ki jo bomo izvedli v več kot 130 državah, je naše vabilo potrošnikom po vsem svetu, da delijo posebno doživetje, ki ga ponuja ledeno hladna Coca-Cola.«

Coca-Colina steklenička v očeh umetnikov

Poleg globalne akcije »Poljubil/a me je ...«, ki prikazuje zvezdniki, ki se »poljubljajo« s Coca-Colino stekleničko, izkušnje, ki jo delijo generacije zadnjih stotih let, bodo obletnico obeležili s še številnimi drugimi aktivnostmi. Praznovanju se je med drugim priključil tudi Muzej umetnosti v Atlanti, ki v sodelovanju z družbo Coca-Cola predstavlja razstavo o Coca-Colina steklenička: ameriška ikona pri 100-ih. Prvič sta na ogled dve originalni deli Andyja Warhola, in sicer sliki Coca-Coline stekleničke. Razstavo, ki bo na ogled do 4. oktobra 2015, dopolnjuje več kot sto drugih umetniških del, na katerih se steklenička prav tako pojavlja. Razstavljeni so tudi originalni prototipi in skice stekleničke.

Pripravili so tudi potujočo razstavo Turneja Coca-Coline stekleničke: navdihujoča pop kultura stotih let, ki bo obiskala 15 držav in prepotovala skoraj sto tisoč kilometrov. Gre za multimedijsko popotovanje preko raznolike, s Coca-Colino stekleničko navdihnjene umetnosti, zgodovinskih artefaktov in interaktivnih doživetij, ki predstavljajo njeno vlogo v umetnosti in popularni kulturi.

Izšli tudi knjiga in posebna izdaja aluminijastih stekleničk

Marca je Coca-Cola v sodelovanju s francosko založniško hišo Assouline izdala omejeno naklado knjige z naslovom Kiss the Past Hello (Poljubi preteklost v pozdrav), ki osvetljuje bogato zgodovino Coca-Coline stekleničke. Poleg slavnih umetniških del, ki prikazujejo stekleničko, je v knjigi tudi prostor za sodobne umetnike in oblikovalce z vsega sveta, ki jih je Coca-Cola povabila k interpretaciji stekleničke v njim lastnem izrazu. Coca-Cola bo knjigo podarila tudi najpomembnejšim ustanovam, ki se v Sloveniji ukvarjajo z oblikovanjem.

Ob obletnici je izšla tudi posebna, omejena količina aluminijastih Coca-Colinih stekleničk v paketih po deset, poimenovanih The design that tells stories (Oblikovanje, ki pripoveduje zgodbe). Vsaka steklenička predstavlja eno desetletje in temu primerna je tudi slika na njej.

Ljubitelji Coca-Cole po vsem svetu bodo ob tem jubileju lahko ustvarili povsem svojo stekleničko, saj bodo od sredine maja dalje lahko tudi v Sloveniji preko spleta naročili Coca-Colino stekleničko s svojo fotografijo.