• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Unilever in Kanski levi iščejo 50 najboljših start-upov iz sveta marketinške tehnologije

Na letošnjem festivalu kreativnosti Cannes Lions bosta dva dneva posvečena inovacijam, in sicer 25. in 26. junij. V okviru t. i. festivala inovativnosti se bo oglaševalcem in agencijam predstavilo tudi petdeset najboljših svetovnih start-upov, ki razvijajo oglaševalsko tehnologijo. V ta namen so organizatorji dogodka združili moči z Unileverjem in razpisali natečaj za start-upe, ki se bodo predstavili v Cannesu.

Petdeset start-upov bo izbrala strokovna žirija, v kateri so Brent Hoberman, soustanovitelj Lastminute.com, Rose Lewis, soustanoviteljica podjetniškega pospeševalnika Collider, Rob Dembitz, vodja festivala Cannes Innovation, Caitlin Ryan, izvršni kreativni direktor agencije Karmarama, Olivier Garel, vodja oddelka Unilever Ventures, in Marc Mathieu, starejši podpredsednik za globalni marketing pri Unileverju.

Namen partnerstva med Unileverjem in Kanskimi levi je ustvariti seznam podjetij, ki inovirajo, da bi blagovnim znamkam pomagala povezati se z ljudmi in sodelovati z njimi. Start-upi, ki se želijo prijaviti na razpis, morajo biti inovativni in prebojni, relevantni in zanimivi za marketinško panogo, mlajši od petih letih, njihov zagonski kapital pa ne sme presegati 10 milijonov dolarjev.  Zainteresirana podjetja se lahko prijavijo preko Unileverjeve platforme Foundry, in sicer do konca aprila.

»Start-upi narekujejo prihodnost marketinga. Kot panoga imamo priložnost in odgovornost podpirati in investirati v takšne inovatorje,« je povedal Marc Mathieu.