• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Google naj bi letos dosegel že 55-odstotni delež svetovnega trga iskalnega oglaševanja

Svetovni trg iskalnega oglaševanja bo po napovedih analitičnega portala eMarketer v letošnjem letu vreden že 76 milijard evrov. Kar 55-odstotni delež tega trga je v rokah Googla, saj naj bi se njegovi prihodki od iskalnega oglaševanja letos povečali še za 15 odstotkov.

Foto: dreamstime

Googlov najbližji tekmec, kitajski Baidu, bo letos dosegel 8,8-odstotni delež, Microsoft in Yahoo pa naj bi skupaj obvladovala 6,5 odstotka svetovnega trga iskalnega oglaševanja. Microsoftov iskalnik Bing je leta 2014 povečal svoj delež na 4,2 odstotka, medtem ko je Yahoo napovedal 6,9-odstotno rast prihodkov od iskalnega oglaševanja.

»Google je še vedno daleč najbolj prevladujoč igralec na področju iskalnega oglaševanja. Pričakujemo, da bo letos dosegel 15-odstotno rast prihodkov od iskalnega oglaševanja in tako zabeležil že 54,5-odstotni delež svetovnega trga iskalnega oglaševanja. Medtem Baidu uspešno izkorišča prepoved Googlovega iskalnika na Kitajskem ter seveda ogromno in rastočo spletno populacijo na domačem tržišču, s čimer bo svoj delež v svetovnem iskalnem oglaševanju z lanskega 7,6 odstotka povečal na letošnjega 8,8 odstotka,« napovedujejo pri eMarketerju.

Celoten trg digitalnega oglaševanja na svetovni ravni bo po napovedih eMarketerja letos sicer vreden 160 milijard evrov. Vrednost trga iskalnega oglaševanja pa naj bi se do leta 2019 povzpela že na 121,7 milijarde evrov.

 

Vir: The Drum