• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Izšel je novi MM

Srđan Šaper, ki je leta 1997 ustanovil oglaševalsko agencijo McCann Beograd, predtem pa se je ukvarjal predvsem z glasbo, saj je bil eden od ustanoviteljev in članov skupine VIS Idoli, v osrednjem intervjuju za MM pravi, da sta mu glasbena zgodovina in pojavljanje v javnosti dala samozavest, da mu pred sodelavci ni treba biti »najbolj pameten«. »Zame je pohvalno, da lahko javnosti in naročnikom sporočim, da so moji sodelavci večji strokovnjaki za posamezna področja, kot sem sam. In tako tudi je. Pri 56 letih lahko rečem, da nikoli nisem načrtoval kariere v marketingu, ampak sem se v komunikacijah znašel po naključju.«

Kot pravi Srđan Šaper, ki se v intervjuju spominja tudi svojih začetkov, je skupina I&F McCann z letnim prometom v višini 60 milijonov evrov še vedno najuspešnejša v Srbiji, pa tudi v Makedoniji in Črni gori, kjer so agencija številka ena. »V Sloveniji smo majhni, imamo majhno medijsko agencijo. Dobri smo tudi v Bosni in Hercegovini, pogajamo se tudi o integraciji agencije McCann na Hrvaškem. Predstavljamo sistem, ki je eden redkih, ki ima jasno upravljavsko in organizacijsko strukturo na področju od Bolgarije do Slovenije.«

Po njegovih besedah v Sloveniji ne vidijo možnosti za razvoj lastne kreativne agencije, ker je tam že Mayer McCann, poleg tega pa menim, da obstaja zadostno število agencij. »Bolj zanimiv bi bil Dunaj. Veliko naročnikov, ki so prisotni tukaj, ima tam centralo,« pravi Šaper.

V novi, aprilski številki Marketinga magazina si lahko preberete še:

MM NOVICE

Rast digitalne televizije

Vse več strokovnih dogodkov v Beogradu

Vsebinski marketing je projekt na dolgi rok


KOLUMMNE

Božidar Novak: Una Paloma Blanca

Bojan Amon: Kako je umrl resničnostni šov


Primož Žižek: Vojne je konec: zmagali so domorodci

Aljoša Bagola: TV-prodaja

ZNAMMKE

Milka še naprej na prvem mestu

Kempinski – sinonim luksuznega bivanja


25 let televizije Vaš kanal

MMOJSTRI

Mitja Petrovič pogreša timsko delo

Aleksander Kjerulf, strokovnjak za srečo

Vladimir Ćosić, kreativec med taksisti

MMEDIJI

Nova TV na Hrvaškem najbolj gledana

Medijski športni balon


Vroči prime-time na televizijah

Radio Center z Ralph Van Dijkom

DIGITALNO

Prihaja 04. Diggit


Test trgovskih verig pod streho Agrokorja


Mednarodni certifikat IAB za službo v tujini

FESTIVALSKI TURIZEMM

8. Cup končno doma

Dubai Lynx, festival Bližnjega vzhoda


3. IAB Akademija za AdEx na področju digitalnega oglaševanja