• Facebook
  • Twitter
  • RSS

ImagoBOX: dobra embalaža je vedno opažena

Oblečene mestne klopi, svetilke, koši za smeti in nekateri drugi na prvi pogled povsem običajni ulični predmeti, ki so pred dnevi zbujali pozornost Zagrebčanov, niso umetniške instalacije, temveč zanimiva (samo)promocija zagrebške agencije ImagoBOX, ki se ukvarja z znamčenjem in oblikovanjem embalaže.

Potem ko so se pred nekaj dnevi v Zagrebu pojavile zanimive embalaže uličnih predmetov, od koša do smeti do ulične svetilke, je zdaj postalo znano, za kaj pravzaprav gre. Oglaševalska agencija Imago se je namreč odločila, da bo na ta način promovirala svoje storitve znamčenja in oblikovanja embalaže, ki jih ponuja pod imenom ImagoBOX.

Da bi opozorili na pomen dobre embalaže oziroma prenesli sporočilo, da so izdelki v dobri embalaži bolje opaženi, so se pri Imagu odločili zapakirati vsakodnevne in povsem običajne predmete v mestu in opazovati reakcije mimoidočih. Tako so oblekli ulično svetilko, klop v parku, prostor za parkiranje koles in koš za smeti.

»Zanimivo je bilo opazovati, kako so ljudje, ki so se nekaj stokrat v življenju sprehodili mimo teh predmetov in jih niso posvečali nobene pozornosti, zdaj obstali, izvlekli mobilne telefone in jih fotografirali. To je ta razlika, ki jo povzroči dobra embalaža,« pravi Igor Mladinović, glavni kreativni direktor agencije Imago.

Darko Bosnar, art direktor v Imagu, je k temu dodal: »Kreativci vedno sanjajo o tem, kako bi bila videti embalaža s popolno kreativno svobodo. Projekti, pri katerih ne bi bilo omejitev, povratnih informacij in pri katerih bi bilo vse tako, kot se njim zdi najbolje. Prav to željo je Imago izpolnil svojim kreativcem z novim samopromocijskim projektom, za katerega je bil brif zelo kratek: izmislite si embalažo za predmete iz naše okolice, ki jih sicer sploh ne opazimo, in jih naredite opazne.«

Dean Vranić, ustanovitelj Imago BOX-a, pravi, da je iz njihove agencije prišlo veliko različnih embalaž in blagovnih znamk, zato je bil čas, da iz svojih storitev naredijo blagovno znamko in promocijo, kakršno si zasluži. 

Foto: Imago