• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Španski potujoči tekstopisec na obisku v agenciji Publicis

Jonay Sosa, tekstopisec iz Španije, je avtor projekta »Ideje za gorivo« (»Ideas for Fuel«), v okviru katerega s kombijem potuje po Evropi in obiskuje oglaševalske agencije. Doslej jih je obiskal že šestnajst v dvanajstih državah, trenutno pa ima svoj kombi parkiran na naslovu skupine Publicis Slovenija.

V svojem projektu je Sosa združil ljubezen do dela v oglaševanju, potovanj in spoznavanja novih ljudi. Doslej je prevozil že 12.749 kilometrov, svoje izkušnje in znanje pa še do konca tega tedna predaja (in pridobiva) v agencijahPublicis, Saatchi & Saatchi in Leo Burnett, ki sodijo pod okrilje skupine Publicis Slovenija. Agencije na svoji poti izbira po priporočilih agencij, ki jih je predhodno obiskal v Zahodni Evropi. Te v zameno za rezervoar goriva za omejen čas dobijo tekstopisca, ki je visoko motiviran in neobremenjen s pogledi poslovnega okolja ali naročnikov.

Kot pravi Saša Leben, direktorica skupine Publicis Slovenija, so španskega tekstopisca vključili v raznovrstne projekte znotraj njihovih treh agencij, saj »njegov svobodomiselni pogled vnaša v naše delo novo svežino ter dodatno bogati zakladnico naših izkušenj in znanj«.

Jonay Sosa je med drugim delal v agencijah Saatchi & Saatchi in Delcampo Saatchi & Saatchi ter se kalil v številnih državah in različnih kulturnih okoljih, pri čemer je sodeloval z različnimi naročniki, kot so Toyota, P&G in Sony. Za svoje delo je prejel več uglednih nagrad na kreativnih festivalih, med katerimi še posebej izstopajo dvakratna uvrstitev med finaliste festivala kreativnosti Kanski levi, zlato odličje na London International Awards ter nagrade na festivalu El Sol in španskem D&AD.

Zgodbo o potujočem tekstopiscu in oglaševalskih dogodivščinah na njegovi poti boste lahko prebrali v aprilski številki Marketing magazina.