• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Veliki oglaševalski pokal nemški agenciji Heimat

Oglaševalska agencija Heimat iz Berlina je velika zmagovalka 8. medcelinskega oglaševalskega pokala, katerega finale se je včeraj odvijalo v bodoči zeleni prestolnici Evrope – Ljubljani. Mednarodno žirijo pod vodstvom Michaela Conrada, predsednika Berlinske šole kreativnega vodenja, je Heimat prepričal z delom »Hornbachovo kladivo«.

Jure Apih, predsednik The CUP, Guido Heffels, ustanovitelj in kreativni direktor zmagovalne agencije Heimat, in Michael Conrad, predsednik žirije The CUP. (Foto: Bojan Šverko)

Ljubljana je včeraj gostila ugledne oglaševalske kreativce s štirih celin, ki so s svojimi deli že navdušili žirije oglaševalskih festivalov in tekmovanj Zlati boben, FIAP, AdFest in ADC*E. Tokrat so bili na medcelinskem oglaševalskem festivalu The CUP, ki izbira najboljša dela od najboljših, pri čemer v ospredje postavlja duha prostora (genius loci), najuspešnejši zmagovalci azijsko-pacifiškega festivala AdFest, ki so prejeli 14 nagrad. S po enajstimi nagradami se ponašajo nagrajenci ibero-ameriškega festivala FIAP in tekmovanja evropskega kluba umetniških direktorjev (ADC*E), medtem ko so zmagovalci novoevropskega Zlatega bobna žal ostali praznih rok. Skupaj je bilo tako podeljenih 36 nagrad in veliki pokal.

Žirija se je strinjala, da je duha prostora najbolje ponazorila berlinska agencija Heimat s kampanjo »Hornbachovo kladivo« za nemško verigo trgovin z gradbenim materialom Hornbach. Da bi prikazali strast, ki jo občutijo domači mojstri, ko se sami lotevajo opravil na svojem domu (pri čemer jim Hornbach seveda trdno stoji ob strani), so v središče akcije postavili kladivo kot simbol vsakega mojstra. V oglasnem filmu je predstavljeno popotovanje kladiva do trenutka, ko je postalo simbol. Akcija je naletela na izjemno navdušenje domačih mojstrov tako na družbenih omrežjih kot v samih Hornbachovih trgovinah. »Hornbachovo kladivo« je poleg velikega pokala (Grand CUP) prejelo še tri nagrade festivala.

Zelo uspešna je bila tudi indijska agencija Taproot India, ki je za serijo tiskanih oglasov »Kmetov samomor« (»Farmer Suicide«) prejela štiri nagrade. Za indijski časnik The Times of India so ustvarili portrete kmetov, ki so zaradi nemogočih razmer naredili samomor, in jih ponudili na dražbi, izkupiček pa namenili njihovim družinam. Tri nagrade CUP-a je prejela japonska agencija Dentsu za delo »Materina knjiga« (»Mother Book«), dnevnik nosečnosti, ki raste skupaj s trebuščkom bodoče mamice.

Vse zmagovalce v posameznih kategorijah lahko najdete na spletni strani www.thecupawards.com. Obsežnejše poročilo o dogajanju na 8. medcelinskem oglaševalskem pokalu bomo objavili v aprilski številki Marketing magazina.