• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Znani so finalisti za oglaševalca leta 2014

Za naziv oglaševalca leta 2014, ki ga tradicionalno podeljuje Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ), se poteguje pet podjetij, in sicer Droga Kolinska/Atlantic Grupa, Lidl Slovenija, Mercator, Si.mobil in Telekom Slovenije.

Slovenska oglaševalska zbornica nagrado za oglaševalca leta podeljuje podjetju, ki je s svojimi tržno-komunikacijskimi aktivnostmi najbolj zaznamovalo preteklo leto oz. daljše časovno obdobje, ki se odraža v presežkih in celostni odličnosti nastopa na trgu v preteklem koledarskem letu.

Izbor oglaševalca leta poteka v treh krogih: v prvem lahko vsak član SOZ predlaga enega kandidata, v drugem lahko vsi člani SOZ glasujejo za tri nominirance, v zaključnem krogu pa o zmagovalcu odloča osemčlanska komisija. V njej so letos Enzo Smrekar, predsednik Slovenskega združenja oglaševalcev (SZO), Gregor Draksler in Mojca Avšič, člana upravnega odbora SZO, Špela Levičnik Oblak, predsednica upravnega odbora SOZ, Ana Ivandič, predsednica Slovenskega združenja oglaševalskih agencij (SZOA), Tomaž Drozg, predsednik Slovenskega združenja medijev (SZM), Roman Berčon, predsednik Oglaševalskega razsodišča, pridružil pa se jim bo tudi Darko Dujič, predsednik Društva za marketing Slovenije (DMS).

Tradicionalna letna nagrada bo podeljena na zaključni prireditvi Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF) v petek, 27. marca 2015.