• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Hofer je zmagovalec raziskave Best Buy Award 2015/2016

Trgovska veriga Hofer po mnenju Slovencev ponuja najboljše razmerje med ceno in kakovostjo, ugotavlja raziskava Best Buy Award.

Hofer je po izbiri prebivalcev Slovenije maloprodajna trgovska veriga št. 1 in mednarodna maloprodajna trgovska veriga št. 1, ko gre za najboljše razmerje med ceno in kakovostjo v Sloveniji. To kažejo rezultati tržne raziskave Best Buy Award Slovenija 2015/2016, ki jo je v Sloveniji januarja 2015 opravila švicarska raziskovalna hiša ICERTIAS na vzorcu 1.200 prebivalcev Slovenije, starejših od 15 let, z dostopom do spleta.

Kot pojasnjujejo pri ICERTIAS, je osnovni namen raziskave Best Buy Award pridobiti vpogled v izkušnje in dojemanje uporabnikov o izdelkih in storitvah, ki po njihovem mnenju ponujajo najboljše razmerje med ceno in kakovostjo (ang. best buy). Cilj projekta in certifikata Best Buy Award je kupcem olajšati iskanje najkakovostnejših in cenovno najugodnejših izdelkov in storitev, tako na domačem kot na mednarodnem trgu.

»Kupci si danes bolj kot kadar koli prej želijo za svoj denar dobiti več. Pri končni odločitvi za nakup danes bolj kot v preteklosti pretehtajo ceno in kakovost ponudbe. Razmerje med primerno ceno in čim boljšo kakovostjo postaja za povprečnega evropskega potrošnika čedalje bolj pomembno,« ugotavljajo pri ICERTIAS.