• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Cannes Lions z novim steklenim levom, namenjenim delom, ki presegajo spolne stereotipe

Organizatorji mednarodnega festivala kreativnosti Cannes Lions so najavili novo nagrado – steklenega leva oziroma leva za spremembo, ki podpira prizadevanja organizacije LeanIn.Org in njene ustanoviteljice Sheryl Sandberg, Facebookove operativne direktorice, za večjo uveljavljenost žensk v poslovnem svetu.

Cindy Gallop je predsednica žirije za steklenega leva.

Organizatorji festivala so prepričani, da marketing aktivno oblikuje kulturo, zato uvedbo nove nagrade vidijo kot svojo zavezo pozitivno vplivati na tok tržnega komuniciranja. »Kreativnost ima moč spreminjati kulturo in širši svet na zelo pozitiven način. Nagrajevanje kreativnega dela, ki se bori proti napačnemu in stereotipnemu razumevanju vloge spola v tržnem komuniciranju, je nekaj, za kar upamo, da bo resnično spremenilo našo panogo in družbo na splošno,« pravi Philip Thomas, direktor družbe Lions Festivals.

Uvedba novega, steklenega leva oziroma leva za spremembo sledi pobudi festivala See It Be It, s katero si prizadevajo za večjo uveljavljenost žensk v oglaševanju. »Še vedno so moški tisti, ki ustvarijo večino marketinških sporočil. Če želimo uporabiti ustvarjalnost, da bi osvojili srca in misli največje potrošniške baze na svetu – žensk, kar bo vplivalo tudi na finnačno prihodnost oglaševalske panoge, moramo poskrbeti za večjo spolno uravnoteženost med nadarjenimi kreativci,« meni Senta Slingerland, direktorica za strategije znamčenja pri družbi Lions Festivals.

»Ne morete biti to, česar ne morete videti – in način trženja izdelkov ženskam je izjemno pomemben. Če so naša sporočila ženskam in moškim predstavljena enakovredno, lahko ustvarimo bolj enakopraven svet. Z uvedbo steklenega leva bo oglaševanje bolj reprezentativno predstavljalo svet, v katerem živimo,« pravi Sheryl Sandberg, operativna direktorica pri Facebooku in ustanoviteljica organizacije LeanIn.Org, ki je o svojih prizadevanjih po večji uveljavitvi žensk v poslovnem svetu pripovedovala tudi na lanskih Kanskih levih.

Predsednica žirije, ki bo ocenjevala dela, prijavljena v kategorijo stekleni lev (ang. glass lion), je Cindy Gallop, nekdanja ustanoviteljica agencije BBH New York ter ustanoviteljica in direktorica podjetja IfWeRanTheWorld/MakeLoveNotPorn.