• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Z umikom znamke Debitel na oglaševalskem trgu za milijon evrov denarja manj

V primeru, da bo Telekom Slovenije uspešno prevzel ponudnika mobilne telefonije Debitel, bo oglaševalski trg v Sloveniji ob najmanj milijon evrov.

Pri MM-u ocenjujemo, da družba Debitel v oglaševanje in komunikacije letno vloži najmanj milijon evrov. V 2014 je družba za oglaševanje v medijih namenila 1,8 milijona evra bruto (IBO podatek), kar je najmanj 500.000 evrov neto. Nekaj denarja je Debitel vlagal tudi v produkcijo oglasov za različne medije, sem pa lahko prištejemo še investicije v različne oblike komunikacije “pod črto”.

Za medijski zakup Debitela skrbi PHD, za produkcijo oglasov pa agencije Klicaj (leta 2013 je imela okoli 400.000 evrov prihodkov).

Glede na podatke IBO (Irm Mediana), po katerih je znašala skupna investicija v medije v 2014 786 milijonov evrov, se bo trg zaradi “odhoda” skrčil za 0,23 odstotka.