• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Oskarji 2015: Največji odmev na Facebooku

Po podatkih raziskovalne mreže Nielsen je bila gledanost televizijskega prenosa 87. podelitve nagrad oskar 16 odstotkov manjša kot preteklo leto in je tako dosegla najnižjo gledanost v zadnjih šestih letih.

87. podelitev oskarjev, ki jo je vodil Neil Patrick Harris, si je na malih zaslonih ogledalo 36,6 milijona gledalcev, kar je najmanj v zadnjih šestih letih. Podobno gledanost so namreč beležili leta 2009, ko je 81. podelitev teh prestižnih nagrad vodil igralec Hugh Jackman.

Padec pa ne beleži le televizijska gledanost, pač pa tudi aktivnosti na Twitterju, kjer je bilo o dogodku zapisanih okoli 14,3 milijona objav kar je za 16 odstotkov manj kot lansko leto. Lani je bilo zabeleženih 17,1 milijona tvitov, leta 2013 pa 8,9 milijona. V ZDA je bilo na Twitterju zapisanih 5,9 milijona objav. Lani jih je bilo 11,2 milijona, največji plaz je povzročila Ellen DeGeneres s sebkom. 

Na Facebooku je 21 milijonov ljudi zapisalo okoli 58 milijonov objav, komentarjev in všečkov. Zahvalo za visoke številke gre pripisati možnosti spremljanja posnetkov iz zaodrja, ki so jih omogočili televizijska mreža ABC in Facebook. Lani je namreč na Facebooku 25,4 milijona objav zapisalo okoli 11,3 milijona uporabnikov.

Največji odmev, tako na Facebooku kot Twitterju, je letos požel nastop Lady Gaga »The Sound of Music«.