• Facebook
  • Twitter
  • RSS

8. medcelinski oglaševalski pokal ponuja srečanje z vrhunskimi ustvarjalci in misleci

V Ljubljani bo 5. marca finale osmega medcelinskega oglaševalskega pokala The CUP, skupnega projekta štirih najpomembnejših celinskih oglaševalskih festivalov (azijsko-pacifiškega AdFesta, ibero-ameriškega Fiapa, pretežno zahodno-evropskega ADC*E in novoevropskega Zlatega bobna). Za nagrade The CUP se lahko potegujejo le nagrajena dela in dela v ožjem izboru teh štirih festivalov.

Kot pravijo pri podjetju FestFest, ki organizira The CUP, finalna prireditev (ta bo v ljubljanskem Grand hotelu Union) ne bo le parada privlačnih podob in oglasov, temveč srečanje z njihovimi vrhunskimi ustvarjalci in misleci, njihovimi zamislimi, koncepti, razmišljanji in kreacijami.

Celodnevni programse bo začel z video predstavitvijo nagrajenih del omenjenih štirih festivalov. Sledila bo razprava o ugledu oglaševanja na podlagi raziskave beograjske raziskovalne hiše GfK in zagrebškega Ipsosa, ki jo bosta predstavila Marijana Agić Molnar, izvršna direktorica GfK Beograd, in Ante Salinović, direktor medijskih in tržnih raziskav v agenciji Ipsos Puls Zagreb. Pogovor bo usmerjal Aljoša Bagola, izvršni kreativni direktor agencije Pristop.

Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije pripravlja akademsko matinejo, namenjeno razpravi mladih o temeljnih vprašanjih stroke, ki jo bo vodil Filip Dobranič, svetovni mladinski prvak v debatiranju.

Popoldanski del programa se bo začel s pogovorom, ki ga bo vodil Michael Conrad, predsednik Berlinske šole kreativnega vodenja, pogovarjal pa se bo z diplomanti šole Anco Nuta, direktorico marketinga in komunikacij pri UniCredit Tiriac Bank Romunija, Urošem Goričanom, kreativnim direktorjem Publicis Skupine Ljubljana, in Leo Stanković, kreativno direktorico agencije Communis Beograd.

Na t. i. »zlatem odru« se bodo zatem v petnajstih minutah predstavili z zlatimi nagradami nagrajeni mladi ustvarjalci iz štirih celin, in sicer Marco Gianelli, kreativni direktor v brazilski agenciji AlmapBBDO, Vladimir Ćosić, kreativni direktor pri McCann Beograd, Robert Bohinec, kreativni direktor v agenciji Mayer McCann Ljubljana, Ines Salzer, tekstopiska v agenciji Ogilvy Dunaj, in Gregor Žakelj, art direktor v agenciji VBG Ljubljana. Na koncu se bodo predstavili še člani žirije pod vodstvom Michaela Conrada, ki se bodo posvetili kreativnosti za boljši svet, prireditev pa se bo končala s podelitvijo nagrad najboljšim delom osmega CUP-a in zabavo.