• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Twitter podvojil prihodke od oglaševanja

V zadnjem trimesečju minulega leta je družbeno omrežje Twitter skoraj podvojilo prihodke od oglaševanja v primerjavi z enakim predlanskim obdobjem, in to kljub upočasnjeni rasti števila mesečnih uporabnikov.

Foto: dreamstime

Twitterjev glavni finančni direktor Anthony Noto je razkril, da so oglaševalski prihodki v zadnjem trimesečju leta 2014 dosegli 381,5 milijona evrov, kar je za 97 odstotkov več kot v enakem obdobju leta 2013. Po njegovih besedah je k temu prispevala močna rast tako števila oglaševalcev kot tudi povprečnih prihodkov na oglaševalca.

V primerjavi s predhodnim trimesečjem se je število aktivnih uporabnikov Twitterja povečalo le za 4 milijone na skupno 288 milijonov. Pričakovanja analitikov se tako niso izpolnila, saj so napovedali, da bo konec leta 2014 Twitter aktivno uporabljalo že 292 milijonov uporabnikov.

 

Vir: Warc