• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Twitter začel s prodajo oglasov v Rusiji

V času, ko je Putin okrepil svoj položaj, Twitter cilja na šesto državo na svetu po obsegu internetnih storitev.

Foto: dreamstime

Kljub birokratskim oviram in pešajočemu ruskemu gospodarstvu je začel Twitter v Rusiji tržiti svoje oglasne storitve, s čimer želi povečati prihodke od oglaševanja izven ZDA.

Twitter prodaja oglase preko družbe Httpool, njenega partnerja za Vzhodno Evropo, je povedal Twitterjev podpredsednik Colin Crowell v intervjuju za neki moskovski medij. Kot navaja Httpool, sta med Twitterjevimi najpomembnejšimi oglaševalci v Rusiji največja kreditna družba Sberbank Rossii OAO in brezžični operater VimpelCom. 

»Twitter želi okrepiti svojo prisotnost na tržiščih po vsem svetu,« je dejal Colin Crowell. »V zadnjih 18 mesecih beležimo na mednarodnih trgih stalno rast, obenem pa želimo še razširiti svoje storitve in utrditi blagovno znamko.«

Pri Twitterju so se osredotočili na Rusijo, šesto največjo državo na svetu po obsegu spletnega občinstva, kljub temu, da je ruski predsednik Putin letos dosegel sprejem novih zakonov, s katerimi je okrepil nadzor nad blogerji, poleg tega pa morajo zdaj tuje družbe podatke o uporabnikih hraniti lokalno. Google je sicer svojo tehnično ekipo umaknil iz države, ki se spopada z recesijo, v času, ko je rubelj v primerjavi z ameriškim dolarjem dosegel svojo najnižjo vrednost. 

Crowell je še povedal, da Twitter deluje v skladu z zahtevami ruskega vrha in enako kot povsod drugod onemogoča dostop do ilegalnih vsebin. Dodal pa je, da je prezgodaj komentirati zakonodajo, ki od družb zahteva, da podatke o uporabnikih hranijo lokalno, saj bo ta zakon stopil v veljavo šele čez leto dni. 

Ruski zakon o blogih namreč spletne pisce, ki imajo 3.000 ali več bralcev, obravnava kot klasični medij, tako da bodo sedaj ti podvrženi strožjemu nadzoru nad objavljenimi vsebinami na spletu. V zvezi z upoštevanjem te zahteve Twitter sodeluje s pristojnim organom v Rusiji, Roskomnadzor, je še pojasnil Crowell.

Po podatkih ComScore Inc. je imel Twitter v Rusiji julija 10,1 milijona uporabnikov, Facebook pa 10,5 milijona. Družbeni omrežji s sedežem v Moskvi, VKontakte in Odnoklassniki, sta imeli 59 milijonov oz. 53 milijonov uporabnikov, še izhaja iz podatkov ComScore.