• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Žirijo 8. medcelinskega oglaševalskega pokala bo vodil Michael Conrad

Kot smo že poročali, bo finale medcelinskega oglaševalskega pokala letos potekalo v Ljubljani, in sicer 5. marca. Da bodo zmagovalna dela, izbrana izmed najboljših del na štirih najpomembnejših celinskih oglaševalskih festivalih, resnično odsevala duha prostora, genius loci, bo poskrbela žirija pod vodstvom legendarnega Michaela Conrada, predsednika Berlinske šole kreativnega vodenja.

»Če je oglaševanje najuspešnejši akcelerator gospodarskih tokov, je genius loci vkomuniciranjunajuspešnejši odgovor globalizaciji,« pravi Jure Apih, ustanovitelj in direktor medcelinskega oglaševalskega festivala (ICAC). Kot meni, je lokalno navdihnjena kreativnost s spoštovanjem navdiha kraja, z bogastvom izvornega jezika, tradicije in samosvoje kulture ter intimo etnosa najboljši odgovor univerzalnemu svetovljanskemu nagovarjanju.  ICAC je tako edini globalni oglaševalski festival, ki spodbuja in afirmira lokalni ustvarjalni navdih.

»ICAC, ki smo ga pred skoraj desetimi leti spočeli v Portorožu, splovili v Valenciji in ki je pravzaprav tudi nadgradnja Zlatega bobna, je po osmih letih popotovanja po svetu letos pristal v Ljubljani. Še nikoli nam ni bil festival festivalov, izbor le najboljšega štirih najpomembnejših regionalnih festivalov iz celin, tako blizu,« pravi Apih.

Žirijo, ki bo presojala, katera so najboljša od že nagrajenih delih na celinskih festivalih AdFest, FIAP, ADC*E in Zlati boben, bo vodil Michael Conrad, predsednik Berlinske šole kreativnega vodenja, ki je bil pred tem svetovni kreativni voditelj mreže Leo Burnett. Poleg njega so v žiriji ICAC še Johannes Newrkla, ustanovitelj in kreativni direktor avstralske agencije Bluetango, Álvaro Rodrigues, kreativni direktor in predsednik brazilske agencije DM9Rio, Yang Yeo, izvršni kreativni direktor šanghajske podružnice agencije Wieden+Kennedy, Mihai Gonku, izvršni kreativni direktor romunske agencije GMP Advertising, in Guido Heffels, ustanovitelj in kreativni direktor nemške agencije Heimat TBWA Berlin, ter še trije kreativni direktorji iz Indije, Španije in Japonske.

Program festivala se bo začel z Akademsko matinejo, ki jo bodo pripravili v sodelovanju s  študentsko sekcijo Društva za marketing Slovenije in Akademijo za likovno umetnost in oblikovanje (ALUO), z javno razpravo mladih o temeljnih vprašanjih in razmislekih strok, ki na visokih šolah vseh usmeritev pripravljajo novo generacijo marketinških in komunikacijskih strokovnjakov.

Na t. i. zlatem odru (Golden Stage) se bodo na kratko, v desetih minutah s svojim načinom razmišljanja in pogledom na svoj poklic predstavili z zlatimi nagradami nagrajeni mladi ustvarjalci iz štirih celin. Kreativni vrh (Creative Summit) je namenjen predstavitvam priznanih in legendarnih avtorjev, članov žirije CUP, ki bo tokrat potekal pod rdečo nitjo »Kreativnost za boljši svet«. Njihovim predstavitvam bo sledila razglasitev zmagovalnih del.

Več informacij o dogodku je objavljenih na spletni strani www.thecupawards.com.