• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Pinterest kupil start-up Kosei soustanovitelja Jureta Leskovca

Družbeno omrežje Pinterest je kupilo ameriški start-up Kosei, ki razvija personaliziran sistem za povezovanje blagovnih znamk oziroma njihovih oglasnih vsebin s ciljnimi uporabniki. Gre za mlado podjetje s tudi slovenskimi koreninami, saj je njegov soustanovitelj Slovenec Jure Leskovec, podjetnik in profesor računalništva na ameriški univerzi Stanford.

Kot poroča ameriški spletni portal TechCrunch, ni znano, koliko je Pinterest odštel za podjetje Kosei. Prednosti prevzema pa bodo za družbeno omrežje, ki deluje po principu pripenjanja različnih vsebin na virtualne table uporabnikov, številne.

Kosei (kar v japonščini pomeni individualnost, osebnost, posebnost), ki deluje na področju strojnega učenja in analize velikih podatkovnih zbirk, razvija tehnologijo, ki podaja povsem personalizirana priporočila uporabnikom. Njegova tehnologija »razume« 400 milijonov povezav med 30 milijoni izdelkov. Z analiziranjem podatkov o tem, kar je uporabnik iskal ali kupil v preteklosti, lahko Koseieva tehnologija to primerja z zbirkami podatkov o izdelkih in napove, kaj bo uporabnik zelo verjetno kupoval v prihodnosti. Na ta način bo Pinterest po eni strani pomagal blagovnim znamkam doseči uporabnike v pravem trenutku, po drugi pa izboljšal vsebine za uporabnike.

Pinterest bo s prevzemom start-upa Kosei pridobil tudi večino njegove desetčlanske ekipe, vključno s sostanoviteljema. Poleg Jureta Leskovca je to še Lance Riedel, ki je pri podjetjih Overture in Yahoo pomagal vzpostaviti oddelke za oglaševalsko tehnologijo.

 

Vir: TechCrunch, STA krog