• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Izbranih petnajst finalistov za slovenske nagrade Effie

Prvostopenjska žirija Effie Slovenija 2014 pod vodstvom mag. Aleksandre Kregar Brus, direktorice centralnega marketinga Atlantic Grupe, je izmed devetinštiridesetih prijavljenih akcij za nagrado Effie Slovenija 2014 izbrala petnajst finalistov.

Po besedah mag. Aleksandre Kregar Brus se je prvostopenjska žirija pri ocenjevanju akcij osredotočila izključno na opisani vpliv tržnega komuniciranja na učinkovitost pri doseganju in preseganju zastavljenih ciljev. »Osnovno vodilo nagrade Effie so ideje, ki delujejo; v prijavljenih akcijah smo tako največji poudarek posvetili predvsem postavitvi poslovnih, marketinških in komunikacijskih ciljev ter njihovi realizaciji in finančni uspešnosti, ki je bila pri tem dosežena. Prepričali so nas dobro poznavanje trga in ciljnih skupin ter pravilno zastavljene marketinške strategije s konkretnimi, merljivimi rezultati,« je povedala Kregar Brusova.

Največ akcij v ožjem izboru ima Si.mobil, in sicer tri, po dve pa imata Atlantic Grupa in Mlekarna Celeia. Med ostalimi petnajstimi finalisti so še dela Mercatorja, Zavarovalnice Tilia, Sberbank, Loterije Slovenija, Zavarovalnice Triglav, Telekoma Slovenije, Nove KBM in Perutnine Ptuj.

V drugem krogu bo žirija ocenjevala akcije v posameznih kategorijah, v katerih so bile prijavljene, razglasila najboljše glede na dodeljeno število točk v vsaki kategoriji ter jim podelila zlate, srebrne, bronaste in morda tudi platinaste nagrade.

Prijavitelji najučinkovitejših akcij, uvrščenih v drugi krog ocenjevanja, se bodo predstavili na dogodku Lista finalistov, ki bo 10. marca 2015 v Plaza Hotelu v ljubljanskem BTC. Prejemniki nagrad bodo uradno razglašeni na prireditvi Effie Slovenija 2014 na 24. Slovenskem oglaševalskem festivalu (SOF) 26. marca v Portorožu.