• Facebook
  • Twitter
  • RSS

MM-ova akcija leta 2014 je »Prerojeni« konference SEMPL

Bralci Marketing magazina ste za najboljšo oglaševalsko akcijo leta 2014 izbrali akcijo »Prerojeni« (»Reborn«), ki jo je za konferenco medijskih trendov SEMPL ustvarila agencija AV studio.

V uredništvu Marketing magazina smo tudi izmed vseh 93 oglaševalskih akcij, objavljenih v rubriki Izbor meseca na spletni strani MM, v ožji izbor izbrali deset (eno od njih smo naknadno na zahtevo oglaševalca morali izločiti, zato jih je bilo na koncu v ožjem izboru le devet). O najboljši od njih ste nato tri dni, od ponedeljka, 12. januarja, do srede, 14. januarja, glasovali bralci na strani MM-a na Facebooku, kjer ste z všečkom oddali svoj glas. Največ glasov, kar 240, je prejela akcija za lansko konferenco SEMPL, ki jo je za naročnika Media Pool ustvaril AV studio. Na drugem mestu je pristala Pristopova akcija »Živim lajf/Teden skozi Zlatkove oči«, ki je prejela 167 glasov. Zanimivo je, da je ravno kampanja z raperjem Zlatkom na konferenci SEMPL prejela najvišjo nagrado, velikega semplerja za najboljšo medijsko strategijo leta.

Na tretje mesto v MM-ovem izboru akcije leta 2014 se je s 66 glasovi uvrstila akcija »Uspehe množimo, ko jih delimo«, delo agencije Pristop za Telekom Slovenije, na četrto mesto Si.mobilova akcija »Si to, kar daš«, delo Lune\TBWA (58 glasov), na peto pa Večerov eksperiment »Končno odgovor na vprašanje, ali oglaševanje v časopisu deluje«, ki so ga pripravili v agenciji Publicis (35 glasov).