• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ko jata majic pristane v Ikeini omari

Londonska oglaševalska agencija Mother je za švedskega proizvajalca pohištva Ikea pripravila nov tv-spot v okviru širše oglaševalske akcije »Čudoviti vsakdanjik« (»The Wonderful Everyday«).

Oglas z naslovom »Veselje shranjevanja« (»The Joy of Storage«), namenjen britanskemu trgu, prikazuje jato majic, ki kot ptice letijo nad raznoliko pokrajino in morjem, preden najdejo svoj dom – Ikeino garderobno omaro.

»V oglasu se osredotočamo na veselje, ki izvira iz tega, da stvarem nudimo ustrezen dom,« pravijo pri Ikei. Kot dodaja Peter Wright, direktor marketinga pri Ikei za Veliko Britanijo in Irsko, »veselje shranjevanja« pomeni prihranek časa in manjši stres, ko imamo stvari vedno pri roki in to v najlepšem redu.

Oglas je posnel režiser Dougal Wilson iz britanske produkcijske hiše Blink Productions. Spremlja ga pesem Strength of an Empire, ki sta jo napisala Thomas Bergersen in Nick Phoenix.

Vir: Campaign