• Facebook
  • Twitter
  • RSS

iPROM lani posredoval 38 odstotkov več oglasov kot leto prej

Spletna medijska agencija iPROM je v letu 2014 izvedla 22 odstotkov več digitalnih oglaševalskih akcij kot v letu 2013 in servirala 38 odstotkov več oglasov.

Trgovci v vse večji meri ugotavljajo, da je jim internet lahko prinese nove kupce in pomaga ohraniti obstoječe. (Foto: dreamstime)

Kot so sporočili iz agencije iPROM, so v lanskem letus programsko rešitvijo iPROM AD Server slovenskim uporabnikom spletnih medijev posredovali 14,6 milijarde spletnih oglasov. Skupno so izvedli 7.371 oglaševalskih akcij z več kot 18.600 različnimi spletnimi oglasi, kar je 30 odstotkov več kot v letu 2013.

iPROM AD Server, ki deluje na sedemindvajsetih povezanih strežnikih, je v letu 2014 v povprečju vsako sekundo zabeležil 2.668 interakcij z uporabniki spletnih medijev in jim posredoval v povprečju 480 spletnih oglasov na sekundo. iPROM-ov oglasni strežnik je dnevno komuniciral v povprečju z več kot milijon in pol uporabniki spletnih medijev ter vsak dan z njimi zabeležil več kot 240 milijonov različnih interakcij, kar je tretjino več kot leto prej.

Po podatkih iPROM-a med panogami z največjim deležem prikazanih oglasov v spletnih medijih vodi trgovina s 3,4 milijarde prikazi, kar je 54 odstotkov več kot v letu 2013. Avtomobilsko panogo je z drugega mesta lani za las izpodrinila telekomunikacijska panoga – prva je zabeležila 2,45 milijarde prikazov, druga pa 2,47 milijarde. Največjo rast v primerjavi z letom 2013 je dosegla finančna panoga s skoraj sedemkrat več prikazi.

Da je prvo mesto po deležu prikazanih oglasov že drugo leto zapored pripadlo trgovini, po besedah Andreja Ivanca, direktorja medijskega načrtovanju v iPROM-u, kaže na to, da trgovci vse bolj ugotavljajo, da je internet ob uporabi pravih strategij in ciljanj tisti medij, ki jim lahko prinese nove kupce in pomaga ohraniti obstoječe. Kot še dodaja, si tudi banke, zavarovalnice in druge finančne ustanove pri oglaševanju upajo vse več in prepoznavajo internet kot pomemben medij pri svojih marketinških aktivnostih.